U časopisu Campaign za 2012. godinu Carat je nakon 2010. ponovo imenovan kao "Medijska mreža godine".
Nagrada pokazuje da je Carat u 2012. konsolidacijom globalnih računa GM-a, kao i ostalih internacionalno pridobivenih klijenata poput Marcy's i Pringles, uspio proširiti svoju snažnu globalnu poziciju na tržištu. Važno je istaknuti da su performanse Carat ureda u Europi značajno pridonijele ovim odlukama.
Andreas Weiss, predsjednik Uprave Aegis Media Austrija i Adriatics: "Oduševljeni smo i ponosni što smo ponovno osvojili ovu globalnu nagradu koja naglašava našu snagu u 2012. kao međunarodnu mrežu i važnost naših lokalnih ureda diljem Europe. Ovaj uspjeh pokazuje strast naših ljudi te da se kreativnost i analitika međusobno ne isključuju. Iz tog razloga mi smo za naše klijente moderan i uzbudljiv partner. "
Dodatan poticaj agencijskoj mreži pružilo je i preuzimanje od strane japanske agencije Dentsu u vrijednosti od 3,3 milijardi funti, što će Carat, posebno u Americi i Aziji, dodatno unaprijediti kada je u pitanju realizacija u 2013.
O Caratu: Carat Zagreb dio je najveće nezavisne agencijske mreže za strateške komunikacije savjetovanja, izvorno osnovane 1969. u Parizu, kao prve globalne agencije za medijsko planiranje i zakup.