CARAT / proglašen globalnom medijskom mrežom za 2012. godinu

Campaign časopis proglasio je CARAT globalnom medijskom mrežom za 2012. godinu.

20.12.2012.
16:01
VOYO logo

U časopisu Campaign za 2012. godinu Carat je nakon 2010. ponovo imenovan kao "Medijska mreža godine".

Nagrada pokazuje da je Carat u 2012. konsolidacijom globalnih računa GM-a, kao i ostalih internacionalno pridobivenih klijenata poput Marcy's i Pringles, uspio proširiti svoju snažnu globalnu poziciju na tržištu. Važno je istaknuti da su performanse Carat ureda u Europi značajno pridonijele ovim odlukama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Andreas Weiss, predsjednik Uprave Aegis Media Austrija i Adriatics: "Oduševljeni smo i ponosni što smo ponovno osvojili ovu globalnu nagradu koja naglašava našu snagu u 2012. kao međunarodnu mrežu i važnost naših lokalnih ureda diljem Europe. Ovaj uspjeh pokazuje strast naših ljudi te da se kreativnost i analitika međusobno ne isključuju. Iz tog razloga mi smo za naše klijente moderan i uzbudljiv partner. "

Dodatan poticaj agencijskoj mreži pružilo je i preuzimanje od strane japanske agencije Dentsu u vrijednosti od 3,3 milijardi funti, što će Carat, posebno u Americi i Aziji, dodatno unaprijediti kada je u pitanju realizacija u 2013.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O Caratu: Carat Zagreb dio je najveće nezavisne agencijske mreže za strateške komunikacije savjetovanja, izvorno osnovane 1969. u Parizu, kao prve globalne agencije za medijsko planiranje i zakup.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo