Axe tvrdi da je svaki muškarac privlačan i poseban

Image
1.8.2016.
0:34
VOYO logo

Odvažnom novom kampanjom “Find your Magic”, Axe slavi muškarce i njihovu osobnost.

Provokativna medijska kampanja koja se na malim ekranima i digital kanalima pojavila u srpnju slavi različitost i individualnost svakog muškarca. TV reklamu koja počinje rečenicom – Pločice, ma daaaj kome trebaju pločice kada imaš nos” vidjelo je već stotine tisuća gledatelja u Hrvatskoj:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Axe slavi individualnost i bori se protiv uvriježenih stereotipa muževnosti, koji ograničavaju muškarce da budu ono što jesu i izraze svoje pravo “ja”. Kao odgovor na to Axe lansira novu premium liniju proizvoda za muškarce koja se sastoji od sofisticiranih mirisa za svaki dan (Daily Fragrance) i premium gelova za tuširanje - u 3 moderne mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Axe Daily Fragrance je miris za svaki dan, koji se nanosi na vrat, zglobove i odjeću, upravo poput parfema.

  • Daily fragrance Signature – miris Oud Wood and Vanilla → točka na “I” tvom savršenom stilu
  • Daily fragrance Urban – miris Tobacco & Amber → miris koji te izdvaja iz mase
  • Daily fragrance Adrenaline – miris Iced Musk → Ginger miris za savršen početak dana
Image

Osim linije sofisticiranih mirisa za svaki dan, Axe lansira i liniju premium gelova za tuširanje, u iste 3 mirisne linije: Signature, Urban i Adrenaline.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Axe poziva sve muškarce širom svijeta da pronađu magiju u sebi.

Axe. Find your Magic.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Igra sudbine
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo