Odvažnom novom kampanjom “Find your Magic”, Axe slavi muškarce i njihovu osobnost.
Provokativna medijska kampanja koja se na malim ekranima i digital kanalima pojavila u srpnju slavi različitost i individualnost svakog muškarca. TV reklamu koja počinje rečenicom – Pločice, ma daaaj kome trebaju pločice kada imaš nos” vidjelo je već stotine tisuća gledatelja u Hrvatskoj:
Axe slavi individualnost i bori se protiv uvriježenih stereotipa muževnosti, koji ograničavaju muškarce da budu ono što jesu i izraze svoje pravo “ja”. Kao odgovor na to Axe lansira novu premium liniju proizvoda za muškarce koja se sastoji od sofisticiranih mirisa za svaki dan (Daily Fragrance) i premium gelova za tuširanje - u 3 moderne mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline.
Axe Daily Fragrance je miris za svaki dan, koji se nanosi na vrat, zglobove i odjeću, upravo poput parfema.
- Daily fragrance Signature – miris Oud Wood and Vanilla → točka na “I” tvom savršenom stilu
- Daily fragrance Urban – miris Tobacco & Amber → miris koji te izdvaja iz mase
- Daily fragrance Adrenaline – miris Iced Musk → Ginger miris za savršen početak dana
Osim linije sofisticiranih mirisa za svaki dan, Axe lansira i liniju premium gelova za tuširanje, u iste 3 mirisne linije: Signature, Urban i Adrenaline.
Axe poziva sve muškarce širom svijeta da pronađu magiju u sebi.
Axe. Find your Magic.