Air Serbia Premium salon u zračnoj luci “Nikola Tesla” u Beogradu, otvoren je 24 sata dnevno i nudi obogaćeno iskustvo putovanja gostima u poslovnoj klasi, kao i Silver, Gold i Platinum članovima Air Serbia Etihad Guest programa lojalnosti koji putuju na letovima Air Serbia i Etihad Airways. Salon je također otvoren za Air Serbia codeshare partnere čiji gosti putuju poslovnom klasom na letovima Air Serbia.
Suvremenog stila, inspiriranog Air Serbia / Etihad Airways brandom, novi salon omogućava gostima uživanje u ugodnom i mirnom okruženju u kojem se mogu opustiti, objedovati, raditi ili se zabaviti prije nego se ukrcaju na let.
Premium salon, koji ima mjesta za osamdeset gostiju, nudi veliki izbor mogućnosti za zadovoljavanje potreba poslovnih putnika i turista, što podrazumijeva prostor za objedovanje, kupaonice sa tuš-kabinama, električne adaptere i USB priključke za napajanje uređaja, bežični internet, prostorije za molitvu, izbor domaćih i stranih tiskovnih izdanja, kao i udobne fotelje u prostoru za relaksaciju.
Gosti salona mogu uživati uz prepoznatljivi izbor hrane i pića, a predstavnice za podršku gostima prate ih na putu do Premium salona i iz njega, te odgovaraju na upite gostiju.
Air Serbia je, isto tako, započela uvođenje usluga interneta i mobilne telefonije "Air Serbia Wi-Fly" na zrakoplovima Airbus A319 i A320, čime omogućava gostima da tijekom leta budu u kontaktu s prijateljima, članovima obitelji i kolegama na poslu. Time je postala prva avio-kompanija u regiji te jedna od malobrojnih u Europi koja pruža pristup internetu i uslugama mobilne telefonije na većem dijelu flote. Usluga će biti omogućena na svim zrakoplovima tipa Airbus do kraja prvog kvartala 2016. godine.
Svi gosti u poslovnoj klasi zrakoplova Airbus A319 i A320 dobivat će, do kraja godine, besplatan vaučer za pristup internetu u trajanju od 30 minuta.