Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Doručak vam može donijeti više štete nego koristi čak i kada birate samo 'zdravo'

Zadnje vrijeme nas se bombardira time kako je doručak najvažniji obrok, no često se zaboravlja napomenuti da je to istina samo ako se pazi što se jede.

Nekoliko namirnica koje se često jedu za doručak mogu prouzročiti više štete nego koristi, a u nastavku se možete informirati što biste to trebali izbjegavati:

1. ‘Pahuljice’

Čuli ste da se za doručak preporučuju žitarice, ‘pahuljice’ i razne varijacije na temu? Takav doručak zdrav je samo ako je bogat vlaknima, što u prijevodu znači da trebate jesti cjelovita zrna. Sve one ‘pahuljice’ koje se reklamiraju za djecu najčešće su obične šećerne bombe s jako malo hranjivih tvari.

2. Jogurt
Kod voćnih jogurta koje ljudi obično konzumiraju za doručak najzdravija je obično ambalaža jer je na njoj barem nacrtano voće. No, na ambalaži možete pročitati što se zapravo nalazi u tim ‘voćnim jogurtima’ i samo vidjeti da umjetne boje, sladila i arome daju puno više kalorije nego što vam je to potrebno za doručak.

3. Pržena hrana
Neki vole stvarno obilan doručak, a ako on uključuje prženu hranu ili čak krafne, bureke i slične masne proizvode, ne piše vam se dobro. Zbog masnog doručak može patiti i vaše zdravlje i vaša linija.

Povratak na Net.hr