U poplavi fotografija računa koji svako ljeto dolaze iz turističkih središta, jedan reditovac fotografirao je cjenik s Pula Music Weeka. "Američka organizacija, američke cijene", napisao je uz cjenik prema kojem pola litre vode stoji 30 kuna, točeno pivo 40 kuna, a viski 50.
'Što će tek biti na Ultri'
Ostali reditovci nisu se previše zgražali nad cijenama, dapače bilo je onih koji ističu kako je to za ovakve evente još i normalno. "Pa ovo je još OK. Bio sam na dosta tih festivala i takozvanih festivala i ovo mi izgledaju kao outlet cijene", komentira jedan, a drugi dodaje: " Li-la cijene, što će biti u Splitu sad na Ultri"
Promašena lokacija, neispunjena obećanja
No, zato su se zgražali nad samom organizacijom festivala.
"Prvo, promašena lokacija; drugo Grad Pula dao je besplatno prostor u parkovima oko Arene, a organizator taj besplatno dobiven prostor naplaćivao ugostiteljima dvostruko skuplje od tržišne cijene". Također, neki posjetitelji licitiraju i brojkama posjećenosti, spominjući brojku od 2.000 prodanih karata.
No, organizatori nam kažu kako je na festivalu ukupno bilo između 40 i 50 tisuća ljudi, a kako se ranije spomenuta brojka odnosi na samo jedan događaj.