Hotelski doručak doista može izgledati primamljivo, ali čuvajte se zamki

Između raskošnog doručka u sobi i naizgled beskrajnog švedskog stola, doručak u hotelu svejedno zna biti prilično varljiv obrok. Evo što izabrati, a što biste svakako trebali preskočiti.

23.10.2014.
11:39
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Loše: Jaja s burritom "Burrito sadrži dovoljno ugljikohidrata da nahrani cijelu vojsku", ističe nutricionist Christopher Mohr. Tortilja u koju su umotani sastojci će vas zavarati, no u biti je izuzetno velika, te može sadržavati 300 kalorija i 50 grama ugljikohidrata. Uz to, neke tortilje mogu sadržavati umjetne boje i hidrogena ulja.

Bolje: Jaja Radije odaberite sama jaja, i to pripremljena na način koji preferirate: kajgana, na oko, kuhana, samo birajte. "Bjelančevine u jajima će vas zasititi pa ćete manje jesti za ručak, pa čak i večeru. Tako bar tvrde istraživanja", tvrdi Mohr. Jedno istraživanje potvrdilo je da su osobe koje paze na prehranu, a koje su doručkovale jaja, izgubile 65 posto više na težini nakon osam tjedana dijete, od onih koji su doručkovali jednako kaloričan doručak u obliku nekog pekarskog proizvoda.

Loše: Palačinke Ako biste pojeli samo jednu, to još i ne bi bilo toliko loše, no tko je ikad pojeo samo jednu palačinku? Uz to, najčešće ih mažemo različitim namazima ili pekmezima, te se kalorije i šećer samo slažu. Također, u hotelima obično nemate na raspolaganju neke zdrave vrste sirupa, pa ćete navaliti na slatko i povećati šansu za oboljenje od dijabetesa tipa 2.

Bolje: Zob Ako želite ugljikohidrate, navalite na zob. Zobena kaša će vas više zasititi nego bilo koje pahuljice, i to čak i ako konzumirate jednak broj kalorija. Pojačajte osjećaj sitosti tako što ćete dodati mlijeko, a na vrh dodajte malo cimeta, kako bi regulirali razinu šećera u krvi.

Loše: Slatki kruščići Naravno, oni djeluju jako nevino, no ako sadrže voće u sebi mogu sadržavati do 500 kalorija po šniti, pogotovo ako dolaze iz fast-food pekare unutar hotela. Bolje bi vam bilo da jednostavno pojedete čokoladni kolač.

Bolje: Cjelovito zrnati pšenični tost ili raženi kruh Ako gledate s čime bi namazali ovu ukusne vrste kruha, potražite maslac. Kruh će vam pružiti potrebnu količinu ugljikohidrata dok će vam maslac osigurati zasitne masti.

Loše: Biskvit s umakom U većini umaka nagomilane se velike količine ugljikohidrata. Zato valjda i jesu tako ukusni i fini. Jedna žlica sadrži oko 60 posto dnevne doze natrija, te pola preporučene doze masti, pa možete očekivati žgaravicu i napuhanost.

Bolje: Engleski muffin s jajima i sirom Kad želite malo 'jači' doručak, odaberite ovu opciju. U usporedbi s nekim drugim pecivima, s ovim muffinom ćete unijeti puno manju količinu soli i kalorija u organizam, a jaja će vam pružiti potrebne bjelančevine.

Loše: Jogurt od jagoda s granolama Granole mogu biti iznenađujuće slatke i pune kalorija. Iako bi serviranje trebalo činiti četvrtinu šalice, vi vjerojatno ubacujete više od toga u svoju zdjelicu, a ako dodate "voćni" jogurt (kako to zvuči zdravo), znajte da ste upravo unijeli mnogo dodatnog šećera u tijelo.

Bolje: Jogurt s bobičastim voćem Preskočit ćete nepotreban dodani šećer, te zadržati dovoljno bjelančevina iz jogurta i vlakana iz voća. Ako vam ipak nedostaje malo slatkoće, 'pojačajte' ga tako što ćete dodati žličicu meda.

Možda će te zanimati

Telegram

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču

Izdvojeno

Regionalni portali