Veliko istraživanje Lucije Lugomer: Evo koliko su plus size žene nepravedno zakinute

Image
Foto: Instagram, Lucija Lugomer

"Budite sretne s onime što imate jer bi netko dao sve da ima to Vaše!"

5.7.2017.
13:00
Instagram, Lucija Lugomer
VOYO logo

Nismo svi isti i to često zaboravljamo, pogotovo kada se radi o izgledu. Nametnuti standardi 'savršene' ljepote izbijaju iz svih kutova i prisutni su u svim aspektima života pa tako i u modi. Najpoznatiji hrvatski plus-size model Lucija Lugomer bacila se u istraživačke vode kako bi otkrila kakva je ponuda badića većih konfekcijskih brojeva u trgovinama. Obišla je nekoliko poznatih high street dućana, ali i onih ne toliko razvikanih te dobro proučila što se nudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Lucija Lugomer

Međutim, ostala je, blago rečeno, razočarana jer neke trgovine uopće nemaju brojeve gornjih dijelova badića veće od C košarice, što je prilično tužno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Problematika s kojom se susrećemo je mnogobrojna, poput:

1. Gdje pronaći dućane koji imaju asortiman veći od košarice E? 2. Zašto skoro svi dućani koji drže kupaće kostime moraju na svojim reklamama imati 'savršene' modele? 3. Zbog čega su veće veličine ponuda koja izgleda samo za žene 40+ (same ste ih nazvale 'bapskim' modelima) 4. Zašto su nešto veći modeli automatski i skuplji? 5. Ako uspijem pronaći odgovarajući gornji dio, zašto mi donji ne odgovara i obrnuto? 6. Kako saznati što se više isplati, dati velike novce za badić ili kupovati sezonski? 7. Zašto sve visi na krivom mjestu kada bi me badić baš trebao dobro primiti?", upitala se Lucija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodala je kako neki brandovi uopće nisu bili voljni surađivati u ovom projektu te kako se mnogi priklanjaju određenoj publici manjih konfekcijskih brojeva.

Image
Foto: Lucija Lugomer

"Potrudila sam se uzeti što različitije artikle kako bih Vam na nekim primjerima dala do znanja koliko svatko od nas trend, udobnost i kvalitetu smatra različitim. Takodjer, željela sam uključiti barem 1/2 gornja djela koja nisu podstavljena ili koja barem nemaju žicu ali da budem iskrena, ili nije bilo moje veličine ili je dizajn bio gotovo smiješan. Saznala sam i informaciju kako je najtraženiji broj kod nas broj 42/44 ili D košarica (ma mi Hrvatice smo aman-taman!) ali u proizvodnji jednostavno smatraju da je to dupli materijal koji treba moći novčano pokriti. Dosta brendova se priklanja odredjenoj skupini publike i kijenata što mi je okej jer ne trebaju svi pokrivati baš sve", objasnila je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njezino istraživanje prikupilo je dosta pozitivnih komentara žena koje su se prepoznale u ovoj tematici i problematici o kojoj se nedovoljno govori. "Sve ste pozvane uključiti se u raspravu u komentarima. Jedino ako ćemo razmjenjivati vlastita iskustva bit ćemo jedna uz drugu, tako smo najjače!!", poručila je Lucija ;)

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo