Žene kao objekt
"Žene se u videospotovima muških izvođača prikazuju kao pasivna bića bez inteligencije i osobnosti, kao obnaženi ukrasi muškaraca kojima masiraju potplate ili toče šampanjac ili pred njima izazovno plešu.Nisu bolji ni videospotovi ženskih izvođača koje same sebe predstavljaju seksualnim objektima i zavodnicama, često uz pratnju obnaženih plesačica", navode autori projekta koji između ostalog predstavljaju i na školama kako bi pedagoge i učenike upozorili na stereotipe i seksizam u komercijalnoj muzici i njezinoj prezentaciji na You tubeu i društvenim mrežama.
Slavne osobe kao uzori
Poznate pjevačice naprosto se natječu koja će time više šokirati gledatelje i slušatelje, npr. Nicky Minaj, Miley Cyrus, Jennifer Lopez, Beyonce, Ariana Grande, Fergie, Kesh, navode autori projekta, među kojima je više žena, tvrde idejni začetnici ovog projekta.
Nažalost, činjenica je da spolno nasilje i objektivizacija žena postaju normalni.
"Vidimo da seksizam, spolno nasilje, objektivizacija žena i patrijarhalnost u popularnoj glazbi nažalost već postaju nešto obično i normalno", navele su u promotivnoj akciji projekta koji prate plakat i video-spot slovenske skupine "Šlajn".
Na šaljiv način naučiti...
Njihova pjesma "Ako hoćeš hit, treba pokazati rit" na šaljiv način upozorava na iskrivljene predodžbe koje o muškarcima, ženama, ljubavi i seksu širi video prezentacija popularne glazbe, te poziva da se prilikom konzumiranja takvih sadržaja "uključi mozak" i kritička distanca.
Virtualni svijet koji utječe na razmišljanje i ponašanje
"Glazbeni videospotovi su najdostupniji dio popularne kulture koju apsorbiraju mladi. To je virtualni svijet koji mlada i neiskusna publika nekritički ih prihvaća kao stvarnost jer muzika ima velik utjecaj na njihovo razmišljanje i ponašanje", kazala je Tanja Rudolf iz nevladine organizacije koja podržava projekt.
Mladež nije svjesna otvorenog seksizma i nerealnosti
Jedno pilot-istraživanje pokazalo je da mladi u Sloveniji od 12 do 18 godina najčešće slušaju pop, rock, hip hop i elektronsku glazbu, a zabrinjavajuće je da nešto više od polovice anketiranih nije svjesno otvorenog seksizma i nerealnosti prododžaba o odnosu među spolovima koju dio komercijalne prezentacije te glazbe proizvodi, navode autori studije. Bilo bi zanimljivo vidjeti što bi rekli mladi u Hrvatskoj.