Štikle za kojima su žene posve izgubile glavu

Mary Portas je žena koju ne treba shvatiti olako. Od novinarke, televizijske voditeljice i savjetnice za kupnju, ova 'kraljica šopinga' promijenila je lice britanske modne scene.

14.9.2011.
12:06
VOYO logo

Sada, nakon što je kreirala liniju odjeće inspiriranu pedesetim godinama prošlog stoljeća za modnu kuću House of Fraser, neumorna Portas kreirala je liniju cipela koja će se prodavati u ekskluzivnim trgovinama modnog lanca Clarks.

Godinama je davala savjete trgovcima odjećom i obućom o tome kako trebaju prodavati proizvode, a sada Mary neustrašivo ulaže novac u ono o čemu je dugi niz godina i govorila, uvjerena da zna što žene njezinih godina zaista žele.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inspiraciju je dobila prošle godine, kad je shvatila da joj se bliži 50. rođendan, te postala svjesna kako britanska modna scena sve više naginje prema mlađim generacijama, istovremeno ne pružajući nikakvu zadovoljštinu starijim ženama. Mary se udružila s nekolicinom renomiranih trgovaca odjećom kako bi ispravila ovu nepravdu.

Kolekcija cipela koja je nastala moderna je i bogata bojama, a one će, prema riječima poduzetne Mary, biti 'dizajnerske cipele s izraženim modnim stilom, neupitne kvalitete i udobnosti'. Mary tvrdi da kupcima želi ponuditi visoku modu, ali s udobnošću za kojom mušterije toliko žude.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Pazili smo na svaki detalj kolekcije kako bismo je učinili savršenom. Imamo odlične oblike, od seksi visokih štikli do nešto elegantnijih varijanti. I dok izgledaju veoma primamljivo, također su nevjerojatno udobne. Izazivam da ih isprobaju svi oni koji tvrde da mogu naći udobnije cipele s petom od osam centimetara od mojih. Ovo je revolucija u domeni cipela', nimalo je skromno izjavila Mary.

Što god Portas radi, čini se da to radi baš kako treba. S velikim oduševljenjem, modni lanac Clarks, u čijim će se trgovinama moći kupiti ove cipele, objavio je kako se više od tisuću žena upisalo na listu čekanja za cipele od njihovog samog predstavljanja prošlog tjedna, posebice kad je riječ o crveno-ružičastom, 690 kuna skupom modelu La Magdalane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201109130556006 arti-201109120564006 arti-201109071130006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo