što je drugačije? /

Promjene potrošačkih navika mijenjaju tržište bezalkoholnih pića

Image
Foto: Promo

Pri odabiru pića potrošači žele vrijednost koja odgovara cijeni, zanimljive okuse, transparentne i zdrave sastojke te održive proizvode iza kojih stoji briga za zajednicu

14.6.2021.
16:59
Promo
VOYO logo

Nastavak promjena u ponašanju potrošača te njihov utjecaj na industriju hrane i pića globalno je prepoznat kao jedan od značajnijih tržišnih trendova. Uz negativne učinke onemogućenog ili ograničenog rada ugostiteljskih objekata, pred proizvođačima pića je i izazov dosezanja potrošača u njihovim domovima te odgovor na izmijenjene želje i potrebe.

Stoga brojna istraživanja nastoje uočiti ključne trendove u ponašanju potrošača, a velike kompanije njima nadograđuju svoje tržišne uvide i prilagođavaju svoju ponudu novim okolnostima. Promjene ne staju samo na proizvodima, nego se odražavaju i kroz značajne prilagodbe poslovnih procesa, poput pojednostavljivanja i povećanja učinkovitosti opskrbnih lanaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što je potrošačima sada najvažnije pokazalo je i najrecentnije istraživanje, Globalni trendovi u sektoru hrane i pića 2021., tvrtke specijalizirane za analize tržišta Mintel. Pandemija i s njom povezane ekonomske posljedice pozicionirali su vrijednost kao najvažniju motivaciju potrošača. Do vrijednosti potrošači u 2021. godini dolaze kupujući cjenovno konkurentne proizvode koji udovoljavaju ključnim potrebama: okusu, kvaliteti, zdravlju, povjerenju i sigurnosti.

Manja potrošnja, ali veće uživanje u proizvodima iz udobnosti doma

U ovoj godini mnogi će potrošači, kao i u prethodnoj, nastaviti provoditi znatnu količinu vremena u vlastitim domovima. Njihov fokus je na manjoj potrošnji te je 37% ispitanika od početka pandemije smanjilo kupovinu onoga što smatraju nevažnim. Istovremeno, potrošači pridaju veću važnost kategoriji hrane i pića. Kako je pokazalo istraživanje Mintel-a, čak 41% europskih ispitanika u nadolazećem razdoblju nastavit će pripremati hranu i obroke te miksati pića kod kuće. S druge strane, svega 6% europskih potrošača odlučilo je da će nakon završetka pandemije Covid-19 češće izlaziti u ugostiteljske objekte. Osobnu potrošnju će obilježavati veća fleksibilnost budžeta, ali cjenovna osjetljivost će ostati kao dugoročni efekt te će, prema podacima istraživanja, za 50% potrošača cijena ostati jedan od glavnih faktora pri kupnji namirnica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljivi okusi i želja za zabavom

Širenje ponude i opcija odgovarat će potrebama potrošača koji traže ravnotežu cijene, kreativnosti i dobrobiti za zdravlje i užitka.  Brandovi mogu u 2021. osnažiti svoju vezu s potrošačima prepoznajući njihove emocije. Zabava i užitak bit će osobito potrebni s obzirom na duga razdoblja izolacije. Čak 62% odraslih potrošača obuhvaćenih Mintel-ovim istraživanjem reklo je kako novac najradije izdvajaju upravo na užitke koji im pomažu u ovim izazovnim vremenima. Zabava izvan doma, poput kina ili izleta, ne čini se više sigurnom te brandovi mogu popuniti tu iskustvenu prazninu kroz poznate lokalne, ali i egzotične okuse.

Društvena odgovornost ne gubi na važnosti

Dok se tržište oporavlja, fokus potrošača se ponovno vraća na odgovorne poslovne prakse i iskustva, ali uz primjenu lekcija naučenih tijekom pandemije. Zajednica je teško pogođena Covidom-19 i postaje središte društveno odgovornog poslovanja. Tvrtke koje žele ulagati u budućnost širit će globalnu ponudu cjenovno prihvatljive i održive prehrane, uz odgovorne ciljeve i korištenje novih tehnologija.

Pobjeđuje „vrijednost uz vrijednost“

Detaljnija komunikacija o sastavu proizvoda, poslovnim procesima, preuzetim održivim obavezama i transparentnost u određivanju cijena pridonijet će percepciji dobivene vrijednosti za cijenu. Pobjedničku kombinaciju će predstavljati stvaranje „vrijednosti uz vrijednost“. Brandovi koji osiguraju vrijednost za novac, a pritom posluju održivo bit će pobjednici u sljedećem normalnom.

Vodeće kompanije već odgovaraju na nove trendove

Kako se brandovi prilagođavaju ovim trendovima možemo vidjeti na primjeru bezalkoholnog pića Schweppes koji je na hrvatskom tržištu ponudio dva zanimljiva okusa - Schweppes Slimline Tonic Water i Schweppes Pink Grapefruit. Kad je prije 235 godina švicarski urar i znanstvenik Jacob Schweppe implementirao mjehuriće u bocu, nije niti sanjao da ćemo i danas zahvaljujući njemu uživati u bezbroj vrsta osvježavajućih pića. Uz inspiraciju koju potrošači prepoznaju iza zanimljivih okusa, Schweppes Slimline Tonic Water i Schweppes Pink Grapefruit odgovaraju na nove trendove i životne stilove potrošača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Schweppes Slimline Tonic Water osvježava intenzivnim, reskim okusom kinina, ali bez šećera i uz samo 2 kalorije na 100ml. Savršeno odgovara u svakoj prilici - za samostalno uživanje ili kao dodatak omiljenom koktelu, a posebno će oduševiti u gin tonic kombinacijama.  Schweppes Pink Grapefruit je profinjenog okusa ružičastog grejpa, prirodnog antioksidansa, i arome mente te predstavlja idealno osvježenje u ljetnim mjesecima.

(FOTO: Promo) 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim u 500 ml, 1 L i 1,5 L plastičnoj ambalaži, ova uzbudljiva dva okusa odnedavno su dostupna i u 250 ml povratnoj boci koja se može pronaći u vašim omiljenim kafićima i barovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo