'Korporativna glava', Terry Allen
Impresivna skulptura u prirodnoj veličini prikazuje čovjeka s glavom zabijenom u zgradu u Los Angelesu. Umjetnik Terry Allen prikazao je biznismena koji je posvetio cijeli svoj život zaradi i kompaniji za koju radi.
Glava u zidu predstavlja činjenicu da su mu misli potpuno okupirane industrijom i profitom, a simbolizira da moderni tempo života može učiniti da požalimo što smo bili previše usredotočeni na materijalno bogatstvo.
'Gradnja mostova', Lorenzo Quinn
Prijateljstvo, mudrost, pomoć, vjera, nada i ljubav - to su stvari potrebne za bolji svijet i sretnije ljude prema Lorenzu Quinnu. Slavni je umjetnik tih 6 vrlina pretočio u šest pari ruku koje se drže i grade most. Ovo je jedno od njegovih najnovijih dijela, a bilo je izloženo za Venecijanski bijenale ove godine.
'Sfera unutar sfere', Arnaldo Pomodoro
Velika skulptura prikazuje kompleksnu strukturu razlomljenih sferi koje su povezane, a podsjećaju na izgled našeg planeta. Umjetnik Arnaldo Pomodoro pokušao je pokazati kako je sve u svemiru povezano te koliko je naš svijet zapravo krhak i kako se lako može razlomiti na komadiće.
'Čovjek koji mjeri oblake', Jan Fabre
Ovo djelo prikazano je na ovogodišnjem Venecijanskom bijenalu, a pokazuje muškarca koji na visini od 9 metara pokušava izmjeriti oblake. Mnogi su skulpturu interpretirali kao očajni ljudski pokušaj da nemoguće učiniti mogućim te stalnu želju pokorimo baš sve pred sobom.
'Inercija', 'Bankari', Jason Decaires Taylor
Djela Jasona Decairesa Taylora otkrivaju najveće probleme današnjeg društva poput opsjednutosti materijalnim bogatstvom.
Čak je i smještanjem skulptura Taylor ostavio jasnu poruku o propadanju i izumiranju mnogih regija na planeti.
Naime, svoja je djela postavio na dno mora u Meksiku, na Bahamima i drugim mjestima kako bi skrenuo pažnju na klimatske promjene.
'Hipnotizirani svjetlom', Gali Lucas i Karoline Hinz
Troje ljudi koji sjede na klupici hipnotizirani svjetlima svojih pametnih telefona skulptura je koja je bila dio festivala Amsterdam Light Festival. Simbolizira kako moderna tehnologija u isto vrijeme spaja, ali i udaljava ljude. Kad šećete noću osvrnite se na one oko sebe i primijetit ćete isti prizor u stvarnom životu.
'Vlak prema životu - vlak prema smrti', Frank Meisler
Rad Franka Meislera nalazi se u Berlinu. Sastoji se od dva dijela - prvi dio čini pet figura dječaka i djevojčica s jedne strane, napravljenih od tamne bronce, a nasuprot njih su dječak i djevojčica od svijetle bronce.
To predstavlja dva suprotna smjera u koja su mogla otići životi djece za vrijeme Holokausta.
Grupa od pet figura simbolizira 1.6 milijuna židovske djece koja su poslana u logore i kampove.
Dječak i djevojčica s druge strane simboliziraju njih 10 tisuća koji su se uspjeli spasiti i otići u Englesku.
'Čudesno putovanje', Damien Hirst
Ovo veliko umjetničko djelo nalazi se ispred medicinskog centra u Dohi, a sastoji se od 14 velikih brončanih skulptura, a svaka prikazuje jedan stadij rasta embrija u maternici - od začeća do rođenja.
Budući da se radi o vrlo eksplicitnom djelu, 'Čudesno putovanje' izazvalo je brojne reakcije. "Putovanje kroz koje beba prođe prije rođenja je veće od svega što će proživjeti u ljudskom životu", izjavio je umjetnik Damien Hirst, prenosi BrightSide.
'Prolaznik-kroz-zidove', Jean Marais
'Le Passe-Muraille' je francuski roman Marcela Aymea koji govori o skromnom radniku koji otkrije da posjeduje posebne moći - može prolaziti kroz zidove.
Međutim, počne ih zloupotrebljavati kako bi bio provalnik, završi u zatvoru i pobjegne, ali na putu kroz zid izgubi moći i zauvijek ostane zarobljen. Skulptura je i interaktivna, svaki je prolaznik može dotaknuti kako bi čovjeku pomogao da izađe iz zida.