Iako je svijet sam po sebi mjesto koje je prepuno stereotipa, ne stvaraju se oni sami od sebe, već nastaju zbog toga što ih pokreću ljudi. No, zato je uvijek jako lijepo nabasati na pojedince koji nam vraćaju vjeru da se to pomalo, ali sigurno mijenja.
I dok na naslovnicama popularnih modnih magazina i dalje najčešće viđamo savršeno lijepe, mršave i našminkane djevojke i žene, i to se polako počelo mijenjati i urednici su sve više počeli shvaćati kako ljudi više ne žele gledati prikaze savršenstva, već stvarne djevojke u njihovim stvarnim izdanjima.
A s portala Bright Side izdvojili su neke od najpopularnijih modnih reklama popularnih brendova koje su objavljene u posljednje vrijeme, a koje slave stvarnu žensku ljepotu, bez obzira na to kakva ona bila. I iako ovo već zvuči prilično izlizano, nije na odmet s vremena na vrijeme ponoviti, jer možda još netko iz ovih riječi napokon nešto nauči, kao što sve više i više ljudi počinje učiti i shvaćati.
1. ModCloth
Oni su odlučili pozvati svoje zaposlenice da budu modeli za snimanje reklame za nove kupaće kostime, a nisu unajmili profesionalne modele. I nisu se koristili fotošopom prilikom obrađivanja fotografija, kako bi sve bilo što autentičnije.
Čak je i jedna od osnivačica tvrtke, Susan Gregg Koger, sudjelovala u ovom snimanju, a fotografije izgledaju kao fotke koje su cure napravile za vrijeme ljetnog odmora. I sve žene koje su sudjelovale u ovom photoshootingu znale su da se njihove fotografije neće uređivati u fotošopu niti će se na njima raditi bilo kakve izmjene, a pristale su na to jer su htjele ljudima pokazati da je u redu voljeti svoje tijelo takvo kakvo jest i da je u redu biti svoj.
2. Lonely
Zanimljivi projekt kompanije Lonely s Novog Zelanda naišao je na odobravanje sa svih strana. I ljudima su se jako svidjele ovakve fotografije.
U početku su u snimanju reklama sudjelovale glumice iz popularne TV serije Some Girls, ali danas su društvene mreže ove kompanije prepune fotografija žena sa svih strana svijeta. Ima tu mršavih djevojaka, debeljuškastih, tetoviranih, onih koje ponosno pokazuju svoje ožiljke i strije, fotkanih u prirodi ili u vlastitim domovima... A jedinstveni cilj ovog njihovoj projekta jest: Neka svi počnu vjerovati da svako donje rublje savršeno pristaje svakoj ženi.
3. Naja
All photo projekt osmislile su vlasnice brenda Naja, Catalina Girald i Gina Rodriguez, a zamislile su fotografije za reklamu svojih proizvoda ovako: Da ih nose žene različitih boja kože. I evo kako je to ispalo...
Različite žene snimljene su u donjem rublju i bile su glavne zvijezde ove zanimljive kampanje, a ova tvrka i inače ima običaj na društvenim mrežama objavljivati fotografije koje im šalju žene koje nose njihovo donje rublje. I užasno su šarmantne.
4. American Apparel
Iako se ova tvrtka trenutno nalazi u prilično teškom razdoblju, njihova kampanja iz 2014. zauvijek će ostati zapamćena.
Za svoju su kampanju tada angažirali 62-godišnju Jacky O’Shaughnessy koju je njihov agent vidio u kafiću i odmah znao kako će ona biti idealno zaštitno lice njihove kompanije. Slogan za tu kapmanju je glasio: "Seksi nema rok trajanja."
5. Curvy Kate
Britanski plus-size brend donjeg rublja prije otprilike mjesec dana pokrenuo je zanimljiv projekt pod nazivom TheNewSexy, a u njihovim su reklamama sudjelovale snažne i prekrasne žene u koje ćete se odmah zaljubiti.
Neki od modela u ovoj kampanji bile su Gemma Flanagan, Carla Atherton koja se morala podvrgnuti preventivnoj mastektomini te 65-godišnja diva Janet Rook. "Mi smo prilično uvjereni da su sve žene izvanredne. Curvy Kate donje rublje dizajnirano je za klijentice raznih oblika tijela, godina, mogućnosti i pogleda na svijet, a isti su takvi i naši modeli", tvrde iz kompanije.
6. Aerie
Američki brend donjeg rublja Aerie bio je jedan od prvih koji je odbacio retuširanje fotografija za svoje reklame.
A ovaj naglasak na prirodnoj ljepoti bacio ih je na vrlo visoko mjesto na ljestvici sličnih brendova, pa su tako postali izuzetno snažna konkurencija čak i popularnom Victoria's Secretu. Izvršna direktorica kompanije, Jennifer Foyle, kaže kako nema potrebe retuširati fotografije koje su već same po sebi prekrasne. "Dajmo svim ženama priliku da same odluče što je dobro za njih!", rekla je Jennifer.