1. Dizajneri placaju poznatim osobama da dodu na njihove revije
S dolaskom celebrityja dolaze i mediji, koje je tesko dovuci na svoju reviju tijekom fashion weeka, kad se dnevno odrzava hrpa dogadaja. A sto je veca zvijezda, to vise kosta, ali je i bolja popracenost.
2. Modeli rade besplatno
Modeli koji su tek zakoracili u svijet mode cesto rade za manje prestizne ili nove dizajnere, te nisu placeni za svoj rad. Umjesto toga dogovore se za 'trampu' i dobiju komade odjece u protuvrijednosti prethodno dogovorenog honorara. Ako im se pak ne svida odjeca tog dizajnera, nemaju o cemu pregovarati.
3. Urednici posuduju odjecu i modne dodatke kako bi ih nosili na revijama
Vecina urednika ne zaraduje basnoslovne svote, pa se, ako ne dolaze iz bogatih obitelji, moraju osloniti na posudbe i poklone dizajnera kako bi se sredili dovoljno dobro da ih fotografiraju i objave u medijima.
4. Odlazak na reviju ima vise veze s tim da budete videni, nego da vidite odjecu
Cinjenica je da cete vjerojatno bolje vidjeti odjecu online, a i nakon revije ionako ce razliciti urednici odabirati komade i pokazivati ih u svojim izdanjima, prije nego cete ih moci kupiti. U svakom slucaju, odlazak na reviju stvar je prestiza i toga da se zabiljezi (po mogucnosti fotografijom) vas dolazak, druzenje s ljudima (i upoznavanje novih), te mogucnost da na drustvenoj mrezi objavite gdje ste i s kime.
5. Mjesto na kojem sjedite je od apsolutne vaznosti
Drustveni status moze se iscitati po sjedecim mjestima, od prednjeg reda na kraju piste i od kraja piste prema pocetku. Na njujorskom Fashion Weeeku, prednje sjedalo s lijeve strane, na kraju piste, uvijek je rezervirano za Annu Wintour - urednicu Voguea. Glavni urednici i vodeci ljudi iz svijeta mode obicno zauzimaju prvi red, kao i slavne osobe i veliki (bogati) kupci. Ako neki urednik zavrsi na mjestu koje smatra degradirajucem, zahtijevat ce bolju poziciju, sto cesto moze zavrsiti verbalnim ispadima, ali i napustanjem revije.
6. Nikad nema niceg dobrog u poklon-vrecicama na odlasku
Osobe iz prvih redova obicno dobiju pokloncice nakon revije, no ne brinite, obicno je rijec o prilicno neinspirativnim stvarima kao sto su predmeti s logom dizajnera ili sponzora, koji najcesce plate dodatne novce kako bi ih se ukljucilo u ove poklon-vrecice. Ponekad ce se unutra naci kupon za laserko uklanjanje dlacica na licu, no te stvari rijetko tko iskoristi. Primatelji poklona, vrecice vecinom proslijede asistentima ili ih jednostavno ostave na reviji.
7. Najcesce svi raspravljaju o tome koliko im je dosta fashion weeka
Svakodnevni posao uredivanja casopisa ili portala ne prestaje samo zato sto vi trebate svakodnevno posjecivati desetodnevni fashion dogadaj.
8. Odjeca koju vidite na pisti vjerojatno nije ono sto cete vidjeti u trgovinama
Nema veze koliko se modnim urednicima svidjelo ono sto su vidjeli, ako to prodavaonice ne kupe, nikad se nece naci u sirokoj prodaji. Trgovine cesto naime traze od dizajnera da naprave neke preinake kako bi bilo vise prodavano.
9. Svugdje ima besplatnog alkohola
Na partyjima, naravno, ali i na samim revijama, u posebnim sponzorskim dijelovima koji su namijenjeni modnim urednicima kao mjesto predaha izmedu revija. Pa se, ako niste oprezni, vrlo lako mozete napiti, jer iako tamo bude i hrane, ljudi je rijetko jedu... dok se oko pica nimalo ne srame.
10. Revije redovito kasne
Revije uvijek pocnu barem 15 minuta poslije predvidenog vremena, a najcesce oko pola sata. Ponekad se radi o tome da dizajner ceka nekog posebno vaznog urednika ili kupca, ponekad se modeli jos ureduju ili se pak jos siva odjeca (vecina dizajnera radi preinake do posljednjeg moguceg trenutka). Iznimke su jedino revije Marca Jacobasa i Oscara de la Rente, jer su oni toliko vazni da biste bili ludi da zakasnite i propustite nesto.