Pronalazak savršenog komada odjeće možda za neke ima terapijsko djelovanje, no ono što tome prethodi velika je muka za većinu žena. Točnije, čak 44 posto njih to smatra teškom gnjavažom, pokazalo je istraživanje Mintela, tvrtke za istraživanje tržišta sa sjedištem u Londonu.
Novopečenim majkama potraga za odjećom pada najteže. Oko 47 posto majki s djecom ispod pet godina prolazi pravu kalvariju dok ne pronađu odjeću koja je moderna i ujedno odgovara njihovoj građi.
Isprobavanje odjeće definitivno je najveći problem – gotovo 50 posto ispitanica u tome uopće ne uživa i vjeruje da su dućani naklonjeni mlađim kupcima.
Pronalazak odjeće koja je moderna i odgovara njihovoj građi veliki je problem za gotovo 41 posto žena. Više od četvrtine žena ima problema s pronalaskom dućana koji imaju odjeću za žene svih uzrasta i konfekcijskih brojeva.
Unatoč financijskoj krizi, istraživanje je pokazalo povećanje prodaje kvalitetne odjeće, gotovo četvrtina kupuje manje, ali kupuje kvalitetnije komade odjeće.
U porastu je i online šoping kad je riječ o prodaji ženske odjeće, jer gotovo svaka peta pripadnica ljepšeg spola prije kupnje u dućanu provjeri cijenu na internetu.
Vezani članci:
arti-201107041130006 arti-201106230113006