10 bitnih razloga /

Nekad smo pamtili fiksne brojeve prijatelja, sad ni svoj ne znamo napamet: Evo kako nas još pametni telefoni čine sve glupljima

Image
Foto: Thinkstock

Današnji klinci nemaju ni šanse. Vise na svojim pametnim telefonima, rijetko uživo pronalaze nove prijatelje, a tim istim prijateljima zovu one koji su im par puta lajkali fotku na Instagramu. O dejtanju da ne pričamo. Lakše je odbiti curu/dečka na Tinderu, nego ostati posramljen uživo. Prisjetili smo se vremena kada su još postojale fiksne linije, a kućni broj svojih najbližih smo znali napamet. Danas je to rijetkost, a kako bi doznali zašto nas sve pametni telefoni rade glupima, prolistajte kroz našu galeriju klikom na 'SLJEDEĆA'

28.9.2018.
12:56
Thinkstock
VOYO logo

Zaboravljate na brojeve mobitela svojih najbližih pa čak ni svoj ne znate

Što bi napravili da vam negdje na putovanju u inozemstvu recimo netko ukrade mobitel? Prijavit ćete to policiji i što onda, nazvati mamu, dečka, brata, sestru? Pa kako, ako ne znate njihove brojeve mobitela? Kako se javiti nekome tko brine i tko ti može pomoći? A još su nedavno postojala vremena kada smo pamtili i brojeve fiksnih linija napamet.

via GIPHY

Tekst se nastavlja ispod oglasa

via GIPHY

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog pametnih telefona teže spavamo

Ako koristite vaš pametni telefon prije spavanja, to vam može zagorčati san. Prvo jer ne znate stati sa 'skrolanjem' zbog ponude zabave na društvenim mrežama, drugo zbog svjetla koje emitira.

via GIPHY

Mogu nam uništiti romantičnu vezu

Vjerojatno vam se dogodilo više puta dosad. Smeta vam kad partner gleda više svoj mobitel nego vas, kad ni na romantičnoj večeri s vama, ne zna spustiti telefon i stalno odgovara na poruke.  Da ne govorimo o lascivnim porukama koje možda skrivate, umjesto da ih brišete, ako imate nekog 'trećeg' u odnosu.

https://pics.me.me/_rt75Th9St-Instagram.png

Može vam se negativno odraziti na prijateljstvo

Isto kao i u romantičnim vezama, pa nećemo sjediti na kavi s onim prijateljima koji uopće ne paze na to što im pričate već se stalno javljaju na mobitel i nisu usredotočeni na vas. Još da im ponavljate što ste rekli jer ne mogu multitaksati? Neće moći ove noći.

https://cdn.someecards.com/someecards/usercards/1330454107750_6767533.png

Mogu se negativno odraziti na odgoj vaše djece

Istina, ako previše visite na mobitelu, jednostavno ne obraćate pozornost na to što vam djeca rade. Još je gora opcija kad tom istom djetetu date mobitel samo da se smiri i da ne divlja jer vi želite mir. To je smo privremena odgojna mjera, sa svojim djetetom se morate 'pozabaviti' kako bi ga pravilno odgojili.

https://www.activistpost.com/wp-content/uploads/2018/01/Meme-telecom-industry-kids-glued-2.jpg

Više nema komunikacije uživo i konstruktivnog konflikta

Koliko se svađa preko pametnih telefona krivo shvatilo jer ih niste 'obavili' uživo. Koliko je rasprava preraslo u svađu jer niste stavili 'emotikon'?

via GIPHY

Ljudi očekuju da smo stalno online

I čim im ne odgovorite odmah, a možda vidite poruku, pitaju se zašto ih ignorirate i odgovarate odmah.

https://memegenerator.net/img/instances/60068841.jpg

Neki ljudi povezuju osjećaj vrijednosti s lajkovima na društvenim mrežama

A kad ih nema, osjećaju se jadno...

via GIPHY

Pametni telefoni povećavaju strah da ćete nešto propustiti

Svi događaji, rođendani, premijere, predstave, koncerti su tu, na vašem kalendaru. Ako ih propustite, nećete moći sudjelovati u razgovorima 'kako je bilo', doslovno nećete biti dio 'ekipe' koja je tamo bila.

https://78.media.tumblr.com/8d48c883a36b826577e2dfdc603442a3/tumblr_inline_p7xjt2NoU91ravqrf_400.jpg

Ljudi zaboravljaju kako 'dejtati' i stvarati prijatelje u stvarnom životu

Zamislite koliko je lakše prići djevojci na Tinderu nego uživo? Strah od odbijanja je na društvenim mrežama manji jer vrlo lako možete 'zbrisati' iz situacije, a ovako uživo ćete još dugo biti posramljeni ako vas odbiju.

via GIPHY

FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo