Nakon 10 crnih godina veliki povratak crvenih ruževa

Nakon što je bila u padu gotovo cijelo desetljeće, prodaja ruževa za usne konačno je porasla za 11 posto, pa je tako od siječnja 2010. do travnja 2011.

13.6.2011.
18:23
VOYO logo

Rezultati istraživanja jedne marketinške tvrtke pokazuju da su se najbolje prodavali ruževi luksuznih brendova – Chanel, Lancôme i Estée Lauder.

Donosimo ljestvicu najprodavanijih ruževa:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

1. MAC2. Lancôme, L’Absolut Rouge3. Clinique, Long Last Soft Shine Lipstick4. Lauder, Pure Color Lipstick New5. Chanel, Rouge Coco Shine

Koje su se nijanse najradije nalazile u kozmetičkim torbicama?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Vidjeli smo povećanje prodaje ruževa u svim nijansama crvene boje, od onih najsvjetlijih do bordo nijansi. Nakon toga slijede ruževi u ružičastim i koraljnim nijansama, te oni smeđi', otkrila je analitičarka tržišta Karen Grant.

Ipak, ruževi u neutralnim i ružičastim nijansama najbolje su se prodavali. Pokazano je i da zrelije žene najradije posežu za ružem, dok mlađe generacije radije koriste sjajilo za usne. Žene starije od 18 godina u 61 posto slučajeva kupovale su ruž za usne, a taj se postotak povećavao sukladno povećavanju dobi ispitanica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tek jedna od četiriju ispitanica u dobi od 18 do 24 godine koristi ruž za usne, te osam od 10 žena koje su starije od 65 godina.

'Cijele mlađe generacije odrasle su na sjajilima', objašnjava Grant, napominjući kako je broj tinejdžerica koje kupuju ruževe u porastu, pogotovo kada su u pitanju ruževi u punijim i retrobojama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201105300674006 arti-201105250901006

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo