Najveći modni kompleks u ovom dijelu Europe

Paviljon 5 Zagrebačkog velesajma transformirat će se u interaktivni modni kompleks unutar kojeg će se održati vodeće domaće pret-a-porter događanje Dove Fashion.

5.9.2011.
14:20
VOYO logo

Hrvatski modni mjesec svoj će vrhunac doživjeti od 29. rujna do 1. listopada kada će se Paviljon 5 Zagrebačkog Velesajma transformirati u jedinstveni epicentar nacionalne i regionalne mode. U skladu sa svjetskom modnom praksom vodeće modno događanje, Dove Fashion.hr, prikazat će kolekcije eminentnih hrvatskih dizajnerskih prvaka za sezonu proljeće-ljeto 2012. godine.

Paviljon 5, sada drugu sezonu za redom, postaje interaktivni modni kompleks na čijoj će se prvoj razini otkriti jedna od najvećih i svakako najinspirativnijih modnih pista u Hrvatskoj. Etabliranih domaći dizajneri koji svoju karijeru već godinama sustavno grade kako u zemlji tako i u inozemstvu osvojit će pažnju odabrane publike svojim standardno hvaljenim kolekcijama. Modnim veličinama poput Branke Donassy, Ivice Klarića i Ivice Skoke pridružit će se novi, uzbudljivi kreativci koji su svoje mjesto u rasporedu zaslužili profesionalnim radom i talentom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako će svoju prvu pret-a-porter kolekciju na Dove Fashion.hr-u prikazati nadareni Mischel Benoni koji je nakon stečenog iskustva u Parizu i rada u jednoj od najvećih domaćih modnih kompanija odlučio pokrenuti vlastiti brand. Svakako treba titulirati dvojac Nikolu Barbira i Adelu Kliškić kao suverene nasljednike vala nove modne generacije koji su svojom avangardnom kolekcijom oduševili kritiku i pobijedili na platformi za mlade dizajnere Lift by Perwoll, u sklopu sajma mode Fashion.hr Industrija.

Unutar pomno kreiranog pret-a-porter rasporeda svoju će viziju prikazati zaslužena miljenica medija i poznatih Hrvatica, Aleksandra Dojčinović, dok će rapsodiju večernjih toaleta koje polako ali sigurno osvajaju Europu prikazati dvojac eNVy room. Posebno treba istaknuti dizajnericu Martinu Felju koja bez obzira na mnogobrojne uspjehe na najprestižnijim crvenim tepisima diljem svijeta i dalje ostaje vjerna domaćoj modnoj publici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svijetla pozornice piste Dove Fashion.hr-a nastavljaju podupirati i slaviti uspješne suradnje domaćih dizajnera i tekstilnih divova koji su prošle sezone svojom marljivošću, idejama i karizmom osvojili simpatije šire javnosti kao i brojnih kritičara modnog svijeta. Projekt Fashion.hr Industrija nastavlja pokrenutu revoluciju dodatnog izgrađivanja i unapređivanja snažne domaće modne scene. Svoje novitete za sezonu proljeće-ljeto 2012. godine na pisti će predstaviti Hera by Robert Sever, Rio Man Collection by Ivica Klarić, Rio Woman Collection by Zoran Mrvoš, Additive Collection by Igor Galaš, AMR for Bambi, Bambi by Zigman i Marli by Zigman.

Velikani domaćeg pret-a-portera kao što su Zoran Mrvoš, Robert Sever, Ana Maria Ricov, Juraj Zigman i Ivica Klarić svojom dizajnerskom maštom i trudom u pret-a-porter fokus lansiraju hvaljenu domaću tekstilnu industriju. Premijeru unutar Fashion.hr Industrije doživjet će Amadeus Jeans s novom linijom odjeće čiji je glavni dizajner omiljeni protagonist snažnog ženskog chica Ivan AldukAMDS by Alduk.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Fashion.hr koncept kao vodeća regionalna modna kompanija vizionarski već sezonama mijenja, oblikuje i osnažuje hrvatsku modnu scenu originalnim idejama koje u isti centar okupljaju zasluženo najslavnije domaće dizajnere i nove kreatorske nade. Kreativni modni kompleks Paviljona 5 ispunit će Dove Fashion.hr kao događanje koje je od samih početaka za prioritetni cilj imalo afirmiranje domaćeg dizajna.

'Kada na deset tisuća kvadratnih metara u roku od dvije sezone stvorite modni kompleks koji ujedinjuje pret-a-porter velikane, domaće tekstilne kompanije, regionalne dizajnere i partnere te mlade nade hrvatskog dizajna onda slobodno možete izjaviti da nastavljate snažnu revoluciju pozicioniranja hrvatske mode. Fashion.hr je ponosan što smo u kriznim vremenima zahvaljujući potpori naših partnera uspjeli stvoriti jedinstveni laboratorij kreativnosti i ideja u koji su dobrodošli svi koji žele učiti i shvatiti koliki je trud i talent uložen u dizajnerske kolekcije', kazao je u ime Fashion.hr tima Vinko Filipić, direktor i osnivač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Sretni smo što korak po korak postajemo estetski virtualno, interaktivno modno iskustvo koje nije isključivo vezano uz kult prvog reda, već propagira sva lica mode: od domaće do regionalne, od avangardnih istraživanja do komercijalnih uspješnica. Cilj nam nije diktirati trendove već izgraditi snažnu scenu temeljenu na rezultatima, konkretnoj industriji i vjerovanju kako će kao generalni koncept Fashion.hr uskoro postati modni uzor i lider cijele regije', dodao je Filipić.

Vezani članci:

arti-201108310554006 arti-201108300555006 arti-201108110455006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Hotel Beograd
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo