Oliviero Toscani poznat je kao tvorac najrealnijih i najšokantnijih oglasa za talijanski brand Benetton u kojima je uvijek pozivao na različitost i multikulturalizam. Iako je na sebe navukao tužbu i raskid suradnje s Benettonom zbog kontroverzne kampanje s portretima osuđenicima na smrt, brand se opet udružio s Toscanijem.
Najnovija kampanja za dječju kolekciju proljeće/ljeto 2018. bit će predstavljena kao dio izložbe Toscanijevih fotografija 'Non fate i bravi. Le bambine e i bambini Benetton di Oliviero Toscani' u firentinskoj palači Strozzi od 18. do 21. siječnja 2018.
Izložba će uključivati neke od njegovih najpoznatijih fotografija za Benetton kampanje od osamdesetih do danas, među kojima je i ona s tek rođenim djetetom i pupčanom vrcom, djeca s teškoćama u razvoju ili legendarna fotka djeteta bijelca koje grli malog Afroamerikanca, čija je kosa oblikovana u vražje rogove.
Fotografije će se otisnuti i pričvrstiti na kolut od tri metra u obliku DNA lanca te će ih postaviti između stupova palače. Najnovija kolekcija već je dostupna u United Colors of Benetton trgovinama u Firenci, a glavne karakteristike su čist dizajn s naglaskom na boje i jednostavnost. Kolekcija je inspirirana stilom na američkim kampusima, bretonskim prugama i baštinom samog branda.