Crash je tobolčar veličine zeca
Kao klinci nismo bili ni sigurni što je zapravo Crash, lisica ili nešto drugo. Danas Google nudi odgovor, radi se o tobolčaru veličine zeca koji živi u jugoistočnoj Australiji.
Crash se trebao zvati Wuzzle
Kada su Universal Interactive Studios inzistirali da se Crash preimenuje u Wuzzle kako bi slatkastim nazivom mamio mlađu publiku, Naughty Dogu se ta ideja nije svidjela. Hvala Bogu.
Crash prolazi kroz brda i doline, bori se s neprijateljem - i sve to - ZBOG JEDNE ŽENE
U igri je Crash genetički projektiran kroz upotrebu Cortexa i Evolvo-Raya Doctora Nitrus Brio. Prije nego što je pobjegao iz utvrde Doctor Neo Cortexa, Crash se zaljubio u Tawnu, još jedan Cortexov eksperiment. Ona je ujedno i jedan od glavnih razloga nesuglasica između Crash i Neo Cortexa.
(Youtube)
Aku Aku - štitio Crasha u svim prilikama
Još je jedan lik u igrici vrlo bitan - maska Aku Aku. Radi se o duhu reinkarniranom u maski koja štiti Crasha. Svaki put kada Crash pokupi masku, ona nešto promrmlja, a svi smo imali svoju verziju toga što kaže, koja je vaša? Naša je bila UFTIGA! :D
Drvene kutije
Drvene kutije koje Crash lupa glavom kako bi pokupio jabuke dodane su tek kasnije pri razvijanju igrice kako bi ista bila kompleksnija. Te iste kutije su opravdale Bandicootovo ime - CRASH!
Crash je kasnije u igrici progovorio
Crash u početku i veliku većinu svojeg digitalnog života nije govorio jer su autori smatrali da će govor samo ometati igrače u igranju igrice, no 2007. su dodali ljudski glas 'Crash of the Titans'. Kada je Crash uzviknuo 'PALAČINKE', obožavatelji su bili bijesni.
Crasheva djevojka je bazirana na liku Pamele Anderson
Crashu je povod za avanturu života - spašavanje njegove djevojke Tawne od zlikovca - doktora Cortexa. Plavuša s velikim grudima - Tawna je, pogađate, bazirana na liku i djelu Pamele Anderson, iako su obožavatelji prigovarali kako je previše seksualna.
Pozadinska muzika u igrici skoro se nije dogodila
Glazbena pozadina koja je s vremenom postala legendarna, skoro se nije dogodila jer se sve radilo u zadnji čas, barem tako pričaju Crashovi idejni kreatori. Mislili su ostati na ubranim pozadinskim zvukovima koji bi emitirali trube auta, ulično komešanje, ali u zadnji čas su se odlučili krenuti u igricu s odličnim jungle zvukom kombiniranim s funky basom i virtuoznim ksilofonom.
Naughty Dog su htjeli pokrasti
Naughty Dog kreatori Andy Gavin i Jason Rubin bili su presretni kad su dobili priliku raditi u Universalu, ali kroz neko vrijeme postalo je jasno da im velika korporacija želi ukrasti projekt. Naughty Dog logo je misteriozno nestao s prve naslovnice boxa i press materijala. Rubin i Gavin su to shvatili na vrijeme i dali ultimatum Universalu prije predstavljanja igrice.
(Youtube)
Postoji razlog zašto je Crash naranđast
Grafike u tim devedesetima nisu bile tako profinjene kao danas. Crash nije imao vrat jer je morao imati veliku glavu koja je pokazivala Crashove grimase lica igraču. I time ga pritom zabavljala. Isto tako, morao je biti naranđast jer se jedino s tom bojom nije utopio u pozadinu terena u igrici.