Konačno! Savršen grudnjak za jako duboki dekolte

7.12.2011.
14:06
VOYO logo

Nedavno provedeno istraživanje pokazalo je kako će žena tijekom svog životnog vijeka u prosjeku kupiti 1.847 odjevnih predmeta, ali većina njih bit će na istu 'branšu'. Čak 54 posto žena prilikom kupovine drži se već 'provjerenog' stila, koji se nerijetko može opisati 'bapskim'.

Wonderbra sada nastoji poručiti ženama da se odvaže i pobijede svoje modne strahove, da isprobaju nešto novo i da u svakom slučaju budu hrabrije kada je riječ o njihovom izgledu, obećavajući da s njihovim grudnjakom mogu neustrašivo nositi i najdublji dekolte.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na tržište su tako 'izbacili' grudnjak nazvan Ultimate Plunge koji je namijenjen svim onim odvažnijim damama koje su poželjele nositi dublji izrez, sličan sad već slavnom dekolteu kakvim se ponosi Jennifer Lopez.

'Dubljim dekolteom žene pristaju na izazov suočavanja s vlastitim modnim strahovima i tako postaju hrabrije i samopouzdanije što se izgleda tiče. S Wonderbra Ultimate Plunge grudnjakom djevojke mogu imati dovoljno samopouzdanja da imaju najdublji mogući dekolte', kazala je Julia Nolan, marketinška direktorica ovog brenda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj novi 'čudesni' grudnjak koštat će vas 37 eura ili 280 kuna, a može se pronaći u gotovo svim veličinama.

Kako bi što upečatljivije predstavili svoj novi proizvod, na Battersea Power Station u Londonu postavljen je gigantski plakat na kojem zaštitno lice ovog grudnjaka, Adriana Cernanova, pozira u Ultimate Plunge grudnjaku. U blizini je postavljen i kran s kojeg su pozvane dobrovoljke skakale bungee jumping, dok se iz malo veće daljine činilo kao da uskaču ravno u Adrianin dekolte, točno između njezinih grudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim Jennifer Lopez koja je na crvenom tepihu najviše 'furala' nerealno duboki dekolte, za ovim su se trendom pomamile i ostale slavne dame poput Jennifer Aniston, Gwyneth Paltrow i Pippe Middleton. Istraživanje koje je proveo brend Wonderbra pokazalo je kako bi se više od četvrtine ispitanica rado povele za njihovim primjerom, a gotovo polovica ih je priznala da za to jednostavno nemaju dovoljno samopouzdanja. Ako je vjerovati reklamnoj kampanji, ovaj će vam grudnjak dati pregršt samopouzdanja i više se nećete morati sramiti što nosite haljine s dubokim prorezom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo