Ona je definitivno pravi primjer i uzor svim zaobljenim ženama. Ona je Kelly Brooke. A da stane u obranu svih žena s raskošnim oblinama koje se ponekad zaista moraju namučiti kako bi pronašle svoju veličinu u moru veličina nula, prvi je put dizajnirala za njih ženstvenu kolekciju za britanski brend New Look.
Želja joj je bila kreirati liniju u kojoj se žene s oblinama ne moraju sramiti svog tijela, nego ih naprotiv slaviti, a istodobno biti i lijepo odjevene.
Cijela je kolekcija iznimno ženstvena i razigrana, vrvi visokim strukom, retro topovima, vintage haljinama, točkicama i cvjetnim motivima. Kelly je priznala da je inspiraciju pronašla u pedesetima, koje je njezino najdraže modno razdoblje. A dodatno se inspirirala gledajući vintage-fotografije s francuske rivijere.
'Obožavam St. Tropez i Brigitte Bardot na plaži u slatkoj haljinici ili u kapri-hlačama i platformama. Rekla sam sama sebi: 'Ja želim biti ta djevojka na fotografiji'', rekla je Kelly.
Osim odjevnih kreacija Kelly se pozabavila i cipelama i torbama koje odišu, naravno, vintage-izričajem. A sudeći prema kampanji, u kojoj je glavna zvijezda upravo Kelly, i te kako je uspjela kreirati kolekciju koja slavi žene.
'Kreacije laskaju ženama s oblinama i prate tijelo na pravim mjestima. Ovom smo kolekcijom zapravo željeli da se žene prihvate takve kakve jesu, da prigrle svoju ženstvenost i ojačaju si samopouzdanje', poručuju iz New Looka.
Kolekcija se već nalazi u trgovini, a dostupna je i online. A Kelly želimo da postigne jednak uspjeh ovom linijom kao što je to postigla 2006. kad je prvu put debitirala kao dizajnerica rublja za New Look.