Na društvenim mrežama počele su se dijeliti fotke billboard plakata za reklamu srpskog brenda sladoleda Frikom koje su prilično zaintrigirale javnost i marketinške stručnjake.
Na jednoj od njih uz sladolede stoji natpis: 'Sladoleda nikad dosta, skočila bih s Pančevačkog mosta', a na drugom 'Jao baš je cakan, kako se lik smeška, prilazim i pitam 'Ko ti liže sneška'?'.
(Foto: Facebook)
Dok neki marketinški stručnjaci govore kako im je kampanja odlična, drugi smatraju da je to nedopustivo jer je npr. Pančevački most u Beograd simbol samoubojicama. Treći pričaju kako se radi o fotomontaži nekog FB entuzijasta, a čini se kako su ti potonji u pravu.
Daljnjim istraživanjem došli smo do pojašnjenja kompanije Frikom na njihovom službenom FB profilu:
"Vidimo da je aktualna Frikom billboard kampanja izvjesne pojedince inspirirala da naprave fotomontaže naših rješenja. Podržavamo kreativnost, ali samo kada za cilj ima lijepe stvari i zato s vama dijelimo originalno rješenje koje možete vidjeti na billbordu u Bulevaru despota Stefana. Ipak, ono što ne podržavmo je 'kreativnost' koja propagira prostakluk ili potiče na suicidalno ponašanje i negiramo bilo kakvu povezanost s takvim fotomontažama", napisali su na FB-u.