Najnoviji rezultati istraživanja QUDAl, koje istražuje isključivo kvalitetu, pokazuje da velik dio Hrvatica cilja na najvišu razinu svjetske kvalitete i luksuza kada je riječ o ženskim torbicama.
Naime, čak svaka sedma odrasla Hrvatica (14,2%), starija od 15 godina, kao svoju "ultimativnu" žensku torbicu, najviše razine kvalitete, najradije bi vidjela sav vrh svjetskog luksuza i ekskluziviteta: Guess, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Furlu, Pradu...
Najveći broj naših sugrađanki smatra da najvišu razinu kvalitete kada je riječ o ženskim torbicama nudi Guess (3,9%), zatim Lacoste (3%), Louis Vuitton (2,1%), Gucci (1,8%), Furla (1,8%) te Prada (1,6%).
Druga strana medalje
"Indikativno je da velik broj pripadnica ljepšeg spola Lijepe naše, kao najkvalitetnije ženske torbice navodi najluksuznije i ujedno najskuplje proizvode iz ove kategorije kao što su to Louis Vuitton, Gucci ili Prada," navodi Robert Slavečki, direktor programa QUDAL. "To su odgovori onih bolje stojećih i bolje informiranih pripadnica ljepšeg spola Hrvatske".
Međutim, Slavečki navodi i jedan poražavajući podatak. "Druga strana medalje je ta da čak 66,7% ispitanica u Hrvatskoj navodi da na osnovu vlastitog iskustva ne zna navesti niti jednu kvalitetnu robnu marku ženskih torbica. To također puno govori o socio-ekonomskoj slici naše zemlje" zaključuje.
Projekt QUDAL certifikata istražuje isključivo stavove potrošača u odnosu na kvalitetu. Provodi ga ista tvrtka koja stoji i iza Best Buy Award programa.