H&M OPET NAPRAVIO GAF: Kupci uočili vjerski natpis na dječjim čarapama, povlači se cijela serija

Image
Foto: Flickr/YouTube

Nakon malog crnca s natpisom 'najkul majmun u džungli', H&M je opet na udaru kritika.

29.1.2018.
11:07
Flickr/YouTube
VOYO logo

Švedski modni gigant primoran je povući cijelu seriju dječjih muških čarapa s lego motivima jer je nekoliko kupaca primijetilo kako jedan dio dizajna neodoljivo podsjeća na arapski natpis "Alah". Naime, na spornim se čarapama nalazi lik lego figure - radnika s kacigom - koja u ruci drži betonsku bušilicu. Dio koji je problematičan "trag" je rada te bušilice koji, ako se pogleda naopako, veoma podsjeća na arapsku riječ "Alah", piše RT.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako iz H&M-a kažu da je riječ o pukoj slučajnosti, uprava ove modne marke ipak je odlučila povući iz prodaje sporne čarape, s obzirom na to da se reakcija javnosti proširila u kratkom vremenu. Ovaj najnoviji incident dolazi svega nekoliko tjedana nakon velikog skandala koji je u svjetskoj javnosti izazvala kampanja za dječju liniju odjeće, u kojoj crni dječak nosi majicu s natpisom "najkul majmun u džungli".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon incidenta koji je obišao svijet, H&M je odlučio angažirati stručnjaka za različitost

Ta kampanja, koja se našla i na jumbo plakatima širom svijeta, izazvala je oštre reakcije i optužbe H&M-a za rasizam. Među nekim kritikama bilo je i prijetnji da će doći do bojkotiranja tog brenda, a neke trgovine H&M-a u Južnoj Africi čak su bile i razbijene. S druge strane, rasistički skandal pokazao je i da se švedski modni gigant suočava s problemima u upravljanju. "Ovo je bila jedna od najtežih godina za H&M", rekao je Joakim Bornold, ekonomist investicijske banke Nordnet, napominjući da je vrijednost akcija kompanije pala za 35 posto od siječnja 2017. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo