Tako je u suradnji s luksuznim denim-brendom MiH, čijim su trapericama vjerne Jessica Alba, January Jones i Sarah Jessica Parker, kreirala limitiranu kolekciju jeansa, i to transformiravši najprodavaniji par londonskog brenda - MiH Marrakesh Jean. U tome joj je pomogao i njezin tim s Goopa, lifestyle portala koji je 39-godišnja glumica pokrenula.
Naravno, s obzirom na to da je Gwyneth zaštitno lice Hugo Bossa i Coacha, i za svoju stranicu Goop pozirala je u savršenim trapericama koje je kreirala.
'Bilo nam je uzbudljivo surađivati s Gwyneth i njezinim timom jer sam totalno ovisna o njihovim savjetima i njihovom portalu. Bolju suradnju za naš brend nismo mogli ni poželjeti. Traperice koje smo kreirali zaista se moraju naći u svakom ženinu ormaru i to je model koji nikad neće izaći iz mode', oduševljeno je govorila kreativna direktorica i osnivačica luksuznog brenda Chloe Lonsdale.
Traperice stoje 200 dolara i zasad se mogu naručiti jedino preko stranice Goop, no sigurno će se uskoro naći i na stranicama londonskog brenda.