Gap je poznat po udobnoj, kvalitetnoj odjeći za žene, muškarce i djecu i voljen je već godinama. Sad je postao još omiljeniji zbog najnovije oglasne kampanje u kojoj glavnu ulogu ima majka koji doji i to bez cenzure.
S obzirom da je dojenje u javnosti još uvijek tabu i na njega se ne gleda blagonaklono, Gap je ovim potezom opalio pljusku svim lažnim moralistima. Sramotno je da još uvijek postoje oni koji će prozvati ženu koja doji u javnosti zbog toga što joj se vidi dio dojke, a zaboravljaju da je ovo jedna od najprirodnijih stvari na svijetu i da glad djeteta ne pita.
Gap je na svom Instagramu vrlo jasno rekao što misli o ovoj temi i to fotkom majke koja doji dijete i ne, dojka joj nije zamagljena. Nova kolekcija Love by GapBody uključuje elegantne grudnjake, gaćice i odjeću za spavanje i boravak kod kuće.
Zanimljivo je što dojenje nije bilo planirano, nego se dogodilo spontano tijekom snimanja, navodi Scary Mommy. Model Adaora Akubilo je rekla da se i ona susretala s neukusnim komentarima na dojenje svog sina, zato joj je iznimno drago što je brend uključio ove fotke u kampanju.
"Sin je trebao jesti, na što su svi rekli neka se ne ustručavam i da to može napraviti na licu mjesta", rekla je Akubilo. Na Twitteru su s oduševljenjem pozdravili ovaj potez i kako je sve elegantno ispalo.
"Nova Gap reklama s predivnom mamom koja doji je sve. Hvala ti, Gap."
"Gap, imaš najudobnije pidžame i normalizirao si dojenje? Ok, može!"
"Bravo Gap! To, dojenje! To se traži. Odličan posao."
Žene se već godinama bore za normalizaciju dojenja, kako u javnosti, tako i na društvenim mrežama i u medijima, a ovaj potez velikog brenda kao što je Gap sigurno će omekšati mnoga kamena srca.