FOTO: /

Robert Sever vraća nas u doba charlestona i kabareta

29.9.2014.
12:22
VOYO logo

Ovu pret-a-porter kolekciju čini tridesetak odjevnih kombinacija, a osnovna inspiracija bila je moda 20.-ih godina prošlog stoljeća, kao i silueta koja je tada bila novitet.

Kreativna ideja kampanje je igra interijera i eksterijera što se savršeno nadovezuje na temu kolekcije koja se bavi ženskom kompleksnošću.

Zaštitno lice kampanje je mlada Iva Marušić, kojoj je ovo već druga suradnja s brandom Robert Sever, a i ovoga puta Iva je savršeno utjelovila ideju imaginarne muze dvojice dizajnera – Virginie Woolf te njene elegantne ekscentričnosti.

Kolekcija je dostupna u Iggy concept storeu, a svoju novu kolekciju Robert Sever predstavit će na nadolazećem Perwoll FASHION.HR-u koji se održava od 14. do 18. listopada u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
PRIMJER UPORNOSTI I VIZIJE /

Jedna od najvećih živjela je ispred svog vremena. Njezine trendove i danas slijedimo