Mornarski uzorci i prugice u geometrijskim patchwork varijantama obilježili su ovosezonsku cruise kolekciju dizajnera Zorana Aragovića koji se krije iza branda BiteMyStyle.
'Materijali koje sam koristio su uglavnom pamuk i viskoza. IT komadi koji dominiraju mornarskom temom su suknje midi dužine cvjetnih motiva te kratke košulje u formi crop topa koje su idealne za kombinacije sa suknjama i kratkim hlačicama', opisao je svoju cruise kolekciju Zoran Aragović.
Zaštitno lice kampanje, Anđa Marić, savršeno je utjelovila ženu za koju BiteMyStyle dizajnira - samosvjesnu, modernu te ženu koja modu shvaća kao igru i zabavu jer je upravo ljeto idealno za modne igre.
'U Zoranovim kreacijama osjećam se posebno jer mogu svaki dan biti nešto drugo. Zabavne su i vesele, a za mene je to moda. S druge strane, izuzetno sam počašćena što s 37 godina snimam modnu kampanju. Presretna sam što su opet u modi zrele žene, a ne samo tinejdžerice', izjavila je Anđa Marić na snimanju kampanje.
Najznačajniji modni događaj ljeta Perwoll Fashion.hr Cruise Collection, koji se održava već petu godinu zaredom, ove će se sezone prvi put održati u Zagrebu. U romantičnom ugođaju jednog od najljepših zagrebačkih parkova na Tomislavovom trgu u dvije će večeri, 27. i 28. lipnja, vodeći hrvatski dizajneri predstaviti svoje cruise kolekcije. Revija Zorana Aragovića na rasporedu je u subotu 28. lipnja.