Dove Fashion.hr otkrio ovogodišnje adute

15.9.2011.
22:57
VOYO logo

I ove sezone u organizaciji Dove Fashion.hr-a održan je tradicionalni Press Brunch. Ugodno druženje dizajnera i modnih novinara uvod je za nadolazeće revije za sezonu proljeće-ljeto 2012. koje će se održati od 29. rujna do 01. listopada u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma.

Svoje kolekcije za sezonu proljeće/ljeto 2012. predstaviti će dizajnerska imena: Ivica Klarić, Aleksandra Dojčinović, Branka Donassy, eNVy room, Ivica Skoko, debitanti Mischel Benoni i mladi talentirani dvojac Adela Kliškić i Nikola Barbir, a Martina Felja će uz samostalnu kolekciju prikazati i posebnu kolekciju za DOVE.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U sklopu revolucionarnog projekta INDUSTRIJA vidjeti ćemo kolekcije: HERA by Robert Sever, RIO MAN COLLECTION by KLARIĆ, RIO WOMAN COLLECTION by MRVOŠ, ADDITIVE COLLECTION ARENA add GALAŠ, MARLI by ZIGMAN, AMR for BAMBI, BAMBI by ZIGMAN, te novu suradnju modne kuće Amadeus - AMDS by ALDUK.

Glavni naglasak druženja i ovoga puta bio je na predstavljanju kampanje za novu sezonu koju je osmislio kreativni tim Dove Fashion.hr-a, a potpisuje ju Šime Eškinja - jedan od naših najpoznatijih modnih fotografa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Priznati i cijenjeni fotograf, kojeg često nazivaju majstorom fotografije, iza sebe ima gomilu objavljenih editorijala, naslovnica i fotografija. Video kampanju tradicionalno je snimio proslavljeni redatelj Vanja Vascarac.

Kampanja Dove Fashion.hr-a za sezonu proljeće-ljeto 2012. naglasak stavlja na prezentiranju beskonačnih lica žene kao vječne inspiracije. Kampanja u prvi plan stavlja potragu za vlastitim identitetom jer u refleksiji svatko ima mogućnost vidjeti ono što želi – svoju vlastitu inspiraciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Prošle sezone kampanju smo posvetili modelima, koje su muze svim dizajnerima, dok smo ove sezone odlučili otići korak dalje i uzeti inspiraciju kao glavni motiv kampanje. Smatramo da multiplicirani ženski lik u svakoj svojoj refleksiji odražava drugu priču tj. drugu inspiraciju koja je kao takva beskonačna. Njezina beskonačnost čini ju nepresušnim izvorom ideja, a to je upravo ono što pokreće modu', izjavio je direktor i osnivač Dove Fashion.hr koncepta Vinko Filipić.

Kao zvijezda kampanje pojavljuje se poznata hrvatska manekenka, Vesna Parčina. Mlada splitska manekenka do sad je ostvarila zavidnu inozemnu modnu karijeru, a za njezin make up pobrinula se Ana Rajić, dok je za hair styling bila zadužena KEUNE AKADEMIJA HRVATSKA.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo