FOTO: / A'marie kolekcija jesen/zima 2013.-2014.

9.10.2013.
14:00
VOYO logo

Anamarija iznova u prvi plan stavlja upravo samu ženu koja nosi njezin dizajn i dozvoljava da se njezina osobnost stapa s odjećom te stvara cjelokupan nezaboravan i samouvjeren dojam.

Ove sezone on je moderan i poslovan, ostvaren kroz klasične i vječne odjevne predmete kojima je Anamarija dala svoj upečatljiv i prepoznatljiv potpis. Za jesen-zimu 2013./2014. A'marie spaja svoje jednostavne kolekcije s ekskluzivnima te ih stavlja pod isti nazivnik, ostajući kao i uvijek do sada vjerna posebnim tkaninama s naglaskom na kvaliteti, kako dizajna, tako i proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U svijetu u kojem je multifunkcionalnost ključna, dizajnerica ove sezone koristi tkanine nosive s obje strane u različitim bojama i obradama, te ono po čemu je A'marie brend prepoznatljiv - artikle koji osim što funkcioniraju sami za sebe, lako se kombiniraju i međusobno. Crne veste od kašmira upotpunjavaju vunena i pamučna čipka na džepovima i prednjici te zanimljive dijagonalno postavljene resice, dok je ključan moment ove kolekcije poliamidna gumirana tkanina kojom se Anamarija ponovno jako spretno koristi u slučaju snažnih i upečatljivih komada, kao što su kaputi, suknje i haljine čije rubove veličaju predimenzionirani asimetrični volani.

Vunu kao imperativ svake jeseni i zime dizajnerica je zamislila kroz igru s višebojnim modelima, poput ogrtača i voluminozne veste, koji dolaze u tri boje – crnoj, plavoj i sivoj. Osim njima, kraljevska plava boja također vlada kratkim jaknama naglašenog volumena, a u kolekciji kojom dominiraju tamne boje pojavljuje se i moćna bijela (ne)boja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Moderna A'marie žena ove sezone nosi špicerice kao ultimativni komad sezone, koji dizajnerica na zanimljiv način reinterpretira u profinjen i poslovan klasični komad.

Romantični elementi, našiveni džepovi, transparentni prorezi, bogata voluminoznost, višebojnost, neobrađeni porubi, pomno birana kombinacija materijala, strateški smješteni volani, pliš obrubi oko vrata i gumeni ovratnici koji funkcioniraju sami za sebe uokviruju priču koja je istovremeno nesputana i elegantna, urbana i klasična, romantična i snažna, baš poput same dizajnerice koja iz sezone u sezonu ostvaruje modne snove svake žene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I u ovoj kolekciji Anamarija Brkić koristi mikromodal, tkaninu laku za održavanje te meku i ugodnu za kožu. T-shirt i tunike od mikromodala s rupičastim, brušenim i mrežastim detaljima od ekološki osviještenog materijala alcantare, čine prepoznatljive urbane komade za savršeno svakodnevno kombiniranje neovisno o prilici. U ovoj kolekciji dizajnerica po prvi put ne koristi svilu, ali ostaje vjerna prirodnim i ekološkim tkaninama koje su ono u čemu se očituje njezin dizajn.

Anamarija Brkić pripremila je i svoju petu po redu kolekciju naočala u suradnji s hrvatskom tvrtkom za proizvodnju naočala Ghetaldus koju čine sunčani i dioptrijski modeli u mačkastim oblicima, sa safari uzorkom, u prepoznatljivoj imitaciji drva, spoju metala i brušene plastike te s gradual staklima. A'marie i u ovom slučaju ostaje vjerna svojim bojama koje su siva, smeđa, zelena i crna. Još jedna suradnja je ona s hrvatskim brendom Mayanas čiji upečatljiv nakit u jarkim bojama besprijekorno i dojmljivo funkcionira na podlogama izrađenim od materijala koji sačinjavaju kolekciju tako upotpunjavajući A'marie jesenske komade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako bi svoj dizajn još više približio mladim ženama, brend A'marie donosi i nove promjene u filozofiji kuće. Basic program u svojoj stalnoj ponudi od sada će imati najuspješnije modele brenda A'marie, a na tjednoj bazi kolekcije će se nadopunjavati novim proizvodima koji će biti cjenovno prilagođeniji, kako bi bili dostupniji svima onima koji uživaju nositi odjeću vrhunskog hrvatskog dizajna.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo