Novi standard ljepote /

Transformirale svijet ljepote: ovi modeli pretvorili su ožiljke, pjegice i asimetriju u svoj adut

Image
Foto: Instagram/sophiahadjipanteli

Otkrili smo popularne Instagram zvijezde koje su svoje 'nedostatke' pretvorile u adute

23.8.2018.
8:45
Instagram/sophiahadjipanteli
VOYO logo

Iako društvene mreže vrve savršenim licima članica Kardashian Jenner klana, sve se više ističu modeli koji promoviraju ono po čemu su posebni pa tako pretvaraju svoje 'nedostatke' u svoj zaštitni znak. 

Osim što izlaze iz svoje zone komfora i promiču prihvaćanje, one također pokazuju drugima da je različitost sasvim u redu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedna je od najpoznatijih svjetskih manekenki trenutno Winnie Harlow koja prisustvuje svakom velikom događanju, a osim svojom ljepotom osvaja i besprijekornim modnim odabirima. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Harlow je postala prepoznatljiva po svojoj koži koja zbog bolesti vitiligo gubi pigmetnaciju na određenim mjestima. Vitiligo je trajnog tipa, a velike bijele mrlje zahvaćaju tijelo. Harlow, međutim, ima samo 23 godine, a radila je s uspješnim brendovima poput Diesela i časopisa Vogue. 

Sve je popularnija i američka ljepotica Kokie koja ne može proći zanemareno uz svoju pigmentaciju, svijetle oči i tamnu kožu. 

Njezino je lice prekriveno pjegicama koje ne pokušava sakriti kao mnoge djevojke, već ih ponosno ističe. Ova manekenka gotovo da ne koristi šminku, a ima samo 21 godinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mnoge oduševljava 31-godišnja Rebekah Marine koja broji veliku publiku na društvenim mrežama. Marine je, naime, rođena bez desne podlaktice, a koristi bioničku ruku. 

Veliku je pažnju privukla 2016. godine kada je postala prva osoba s bioničkom protezom koja je prošetala pistom na New York Fashion Week-u.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Popularna Sophia Hadjipanteli manekenka je koja je stekla pozornost svojim debelim obrvama koje se spajaju, a ona baš ništa ne mijenja. Hadjipanteli, prirodna plavuša, odbija 'urediti' svoje obrve i učiniti ih prihvatljivijima, a za Harper's Bazaar priznala je da često dobiva kritike, iako su postale njezina posebnost. 

Nedostatak su u svoju korist pretvorile i mankenke Carlotta Runze i Freya Lawrence. Za Runze bi mnogi rekli da ima preveliki nos za industriju kojom se bavi, ali ona ga pretvara u svoj zaštitni znak koji voli stavljati u prvi plan. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Isto radi i Lawrence koja je zahvaljujući svojim većim ušima i pjegicama ostvarila suradnju s brendovima poput Celine i Chloe. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo