arti-201102250270006Naime, žene su sklonije kupovati odjeću vide li svoj odraz u modelu koji je nosi – s oblinama i prosječnom visinom, pokazalo je istraživanje sveučilišta Cambridge.
Koristeći lažne oglase u modnim časopisima s modelima različitih veličina, oblika i nacionalnosti, ispitano je 3000 žena u SAD-u, Kanadi i Velikoj Britaniji.
Studija je dovela do zaključka da je većina žena znatno povećala kupnju kada je vidjela model svoje dobi, veličine i nacionalnosti, prenosi portal Yahoo.com. Takve studije lagano guraju dizajnere i časopise da u prvi red ipak stave žene s oblinama umjesto da se to događa kao rijedak i povremen slučaj.
Stručnjaci zato upozoravaju da oglašivači i urednici časopisa moraju biti svjesni toga tko je njihova ciljana publika te kako modeli odražavaju to tržište.
Vezani članci:
arti-201102250270006 arti-201102230577006 arti-201101090112006