Modne egzibicije ekstravagantnih dama

1.10.2010.
16:21
VOYO logo

Miljenica hrvatskih intelektualnih i alternativnih kuloara, dizajnerica Ogi Antunac i ove sezone na pistu NIVEA Cro A Portera donosi svoj prepoznatljiv stil - kolekciju baziranu na crnoj boji s fokusom na pročišćene, vertikalne linije i eliminaciju volumena. Kao i prethodnih sezona i ovaj put kolekcijom dominira crna koža u kombinaciji sa svilom, ali (ovoga puta) i pletivom.

'Željela sam postići kontrastan odnos između grubih i podatnih materijala i ponovo sam se fokusirala na dekonstrukciju. Kolekcija je mračna i referira na situaciju u kojoj se nalazimo, teška i nestabilna vremena! ... Želim crnu i dramatičnu atmosferu!', rekla je sama dizajnerica o svojoj kolekciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kampanja za novu kolekciju manje se bazira na odjeći, a više na atmosferi koju dizajnerica provlači kroz svoj dizajn. Zaštitno lice kampanje je Ana Zdarilek (Talia model), kreativno vodstvo i fotografiju potpisuje Jurica Sertić dok je za make up zaslužna Žana Kožul.

Revija Ogi Antunac na rasporedu je drugog dana NIVEA Cro A Portera u petak 8.listopada u Westgate Shopping cityju, kao i revije mlade dizajnerice Andreje Bistričić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Andreje Bistričić, diplomantica prestižnog britanskog Central St.Martinsa i stažistica kralja modne scene Alexandera McQueena, će svoje prve modne korake napraviti na pisti ovosezonskog NIVEA Cro A Portera.

Inspirirana Teddy Boysima i njihovim stilom oblačenja i života dizajnerica je u svoju kolekciju unijela dašak subkulturnog svijeta londonske modne scene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Igrala sam se isprepletanjem muško – ženskih elemenata i upečatljivim detaljima. Dašak uniformiranosti ublažen je kolekcijom nakita koja cijeloj priči daje poseban ugođaj. Ove sezona igrala sa se izborom materijala i njihovim miješanjem, od šifona pa sve do PVC kože i sve to zaokružila futurističkim pečatom...Teddy Boysi nove generacije!', kratko je izjavila dizajnerica ususret reviji.

I ova kolekcija je dobila i svoj vizualni identitet! Zaštitno lice kampanje je Anamarija Užbinec, fotografije potpisuje Sanja Bistričić, obradu Bojana Bota, dok je za kosu i make up zaslužena Morana Tkalec. Nakit kao dio kolekcije izradio je Tomislav Zidar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo