Modne egzibicije ekstravagantnih dama

1.10.2010.
16:21
VOYO logo

Miljenica hrvatskih intelektualnih i alternativnih kuloara, dizajnerica Ogi Antunac i ove sezone na pistu NIVEA Cro A Portera donosi svoj prepoznatljiv stil - kolekciju baziranu na crnoj boji s fokusom na pročišćene, vertikalne linije i eliminaciju volumena. Kao i prethodnih sezona i ovaj put kolekcijom dominira crna koža u kombinaciji sa svilom, ali (ovoga puta) i pletivom.

'Željela sam postići kontrastan odnos između grubih i podatnih materijala i ponovo sam se fokusirala na dekonstrukciju. Kolekcija je mračna i referira na situaciju u kojoj se nalazimo, teška i nestabilna vremena! ... Želim crnu i dramatičnu atmosferu!', rekla je sama dizajnerica o svojoj kolekciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kampanja za novu kolekciju manje se bazira na odjeći, a više na atmosferi koju dizajnerica provlači kroz svoj dizajn. Zaštitno lice kampanje je Ana Zdarilek (Talia model), kreativno vodstvo i fotografiju potpisuje Jurica Sertić dok je za make up zaslužna Žana Kožul.

Revija Ogi Antunac na rasporedu je drugog dana NIVEA Cro A Portera u petak 8.listopada u Westgate Shopping cityju, kao i revije mlade dizajnerice Andreje Bistričić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Andreje Bistričić, diplomantica prestižnog britanskog Central St.Martinsa i stažistica kralja modne scene Alexandera McQueena, će svoje prve modne korake napraviti na pisti ovosezonskog NIVEA Cro A Portera.

Inspirirana Teddy Boysima i njihovim stilom oblačenja i života dizajnerica je u svoju kolekciju unijela dašak subkulturnog svijeta londonske modne scene.

'Igrala sam se isprepletanjem muško – ženskih elemenata i upečatljivim detaljima. Dašak uniformiranosti ublažen je kolekcijom nakita koja cijeloj priči daje poseban ugođaj. Ove sezona igrala sa se izborom materijala i njihovim miješanjem, od šifona pa sve do PVC kože i sve to zaokružila futurističkim pečatom...Teddy Boysi nove generacije!', kratko je izjavila dizajnerica ususret reviji.

I ova kolekcija je dobila i svoj vizualni identitet! Zaštitno lice kampanje je Anamarija Užbinec, fotografije potpisuje Sanja Bistričić, obradu Bojana Bota, dok je za kosu i make up zaslužena Morana Tkalec. Nakit kao dio kolekcije izradio je Tomislav Zidar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo