Nesvakidašnji potez /

'Marte' u vegan izdanju od umjetne kože pravi su statement komad

Image
Foto: Bojan Zibar

Dio sredstava od prodanih Dr. Martens Vegan čizama, sonirat će se udruzi za zbrinjavanje životinja Noina Arka

2.10.2018.
9:58
Bojan Zibar
VOYO logo

Dr. Martens, čizme i cipele prvi put su izašle iz tvornice 1.4.1960., po čemu se i zove najprodavaniji model 1460 kultnih ''Marti''. Isprva je Martens bio radna obuća engleskih policajaca, poštara i ostalih javnih službi.

No ubrzo postaju dio uniforme modova, punkera i skinsa, a sredinom 90ih predvode grunge stil i doživljavaju pravi boom. Od tada postaju statement komad koji nose svi, a nisu rezervirane samo za određene dobne i društvene skupine. One su dio svjetskih modnih pista i svoje mjesto su pronašle na ulicama gradova diljem svijeta, a u svaki stajling unose dašak onih revolucionarnih vremena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Bojan Zibar

(FOTO: Bojan Zibar)

Ove sezone, ovaj bezvremenski britanski brend još je jednom proširio svoj asortiman i napravio vegansku verziju popularnih ''Marti'', koje se izrađuju od umjetne kože. Kao i kod svih Dr. Martensovih cipela i čizama, veganska kolekcija također ima patentirani AirWair džon, koji ne samo da je tu radi udobnosti, već i radi stila koji je toliko popularan već godinama. Što se tiče boja i uzoraka, veganske ''Marte'' u ShoeBeDo dućane došle su u savršenim m etalik bojama kao što su ljubičasta, srebrna i bordo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Modeli dolaze u dvije verzije, a to su klasične s 8 rupica, odnosno najpoznatiji kultni model 1460 i one nešto niže, sa 6 rupica. Zaštitni znak i ove linije čizama definitivno je žuti konac prošiven kroz potplat koji ih čini prepoznatljivima i radi kojega vječno odskaču od drugih čizama. Ipak, jedna zanimljiva promjena je prepoznatljiva etiketa koja je uvijek u crnoj boji, no u Vegan izdanju je promijenila svoje ruho u beige boju i samim time dala na posebnosti ove kolekcije. 

Image
Foto: Bojan Zibar

(FOTO: Bojan Zibar)

S obzirom da je ova kolekcija specifična i pomalo nesvakidašnja, a izazvala je brojne pozitivne reakcije, ShoeBeDo se odlučio za jednu hvalevrijednu i plemenitu suradnju s Noinom Arkom, hrvatskom udrugom zaštitnika životinja. Naime, dio sredstava od prodanih Dr. Martens Vegan čizama, ShoeBeDo će Udruzi donirati za zbrinjavanje životinja, o čemu će svoje potrošače obavijestiti i na svim prodajnim mjestima.

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo