BYE-BYE, SALO! / Tri namirnice trebate izbjegavati da biste brzo smršavjeli: 'Jedite ovo umjesto njih'

Image
Foto: Shutterstock

Dr. Michael Mosley otkrio je koje namirnice treba manje jesti ako se želite stanjiti u struku te biti fit

31.5.2024.
10:03
Shutterstock
VOYO logo

Poznati stručnjak za prehranu i guru za dijete dr. Michael Mosley otkrio je koje tri namirnice treba izbjegavati ili svesti na najmanju moguću mjeru ako želite brzo smršavjeti, piše The Mirror.

Šećer

Dr. Mosley je rekao da svi koji se žele stanjiti u struku trebaju jesti manje slatkih poslastica, kao što su deserti i slatke žitarice za doručak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
FIT TIJELO /

Nutricionistica princa Harryja: 'Uz ova pravila u samo tjedan dana zablistat ćete na plaži'

Image
FIT TIJELO /

Nutricionistica princa Harryja: 'Uz ova pravila u samo tjedan dana zablistat ćete na plaži'

"Smanjite šećer, slatke poslastice, pića i deserte. To uključuje većinu žitarica za doručak, koje su obično pune šećera, kao i većinu komercijalnih smoothieja", rekao je.

Škrobni ugljikohidrati

Prema dr. Mosleyju, oni koji žele smršaviti trebali bi "minimizirati ili izbjegavati škrobne ugljikohidrate: kruh, tjesteninu, krumpir i bijelu rižu".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svima koji žele biti fit savjetovao je da uobičajene ugljikohidrate zamijene cjelovitim žitaricama poput ječma, divlje riže, heljde, raži i sl.

Image
Foto: Shutterstock

Dr. Mosley je pojasnio da je smeđa riža u redu, a zdrave i zasitne mahunarke poput leće, graha i slanutka također su dobre.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ultraprerađena hrana

"Ultraprerađena hrana uključuje: pileće nuggetse, hamburgere, čips, pizze, hrenovke, sladoled iz masovne proizvodnje, slatkiše, čips, energetske pločice, pekarske proizvode, kekse, margarin i gotovo sve što se naziva instant", upozorio je dr. Mosley.

Preporučeni unos kalorija je 2.000 kalorija dnevno za žene i 2.500 kalorija dnevno za muškarce. Stručnjaci savjetuju ljudima da se drže zdravog, uravnoteženog pristupa kada je riječ o hrani te da jedu široku ponudu hrane u pravim omjerima i da ostanu hidrirani s puno tekućine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To uključuje konzumiranje najmanje pet porcija voća i povrća svaki dan i baziranje obroka na hrani bogatoj vlaknima i škrobom kao što su krumpir, kruh, tjestenina ili riža.

Proteini poput graha, mahunarki, jaja, ribe i mesa također bi trebali biti uključeni u prehranu, kao i mliječni proizvodi ili nemliječne alternative.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

POGLEDAJTE VIDEO: Kanye West šokira s čeličnim osmjehom od milijun dolara - doslovno! Ugradio si zube od titana

FNC 18
Gledaj uživo 13.srpnja
VOYO logo