'Odlučila sam živjeti godinu dana na različitim mjestima. Čak i sada, 606 dana kasnije, nemam stalnu kućnu adresu'

Foto: Screenshot Instagram, 365donairbnb

Chenyu je blogerica koja je u godinu dana živjela u preko 100 različitih stanova, a putem je otkrila i svoj životni poziv. Ovo je njezina priča

25.11.2017.
14:00
Screenshot Instagram, 365donairbnb
VOYO logo

"U listopadu 2015. godine vratila sam se iz Šenžena u Kini u Los Angeles zbog posla. Ranije sam već živjela u LA-u, ali se nikada tu nisam osjećala kao doma. Previše auta i prevelika buka, a Hollywood je jednako daleko kao i što je bio. Sve se promijenilo kada sam odlučila živjeti 365 dana na različitim mjestima i to preko Airbnba (stranica za rezervaciju smještaja diljem svijeta).

Imala sam samo dva kofera

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Los Angeles sam stigla s dva kofera, a ostale stvari su bile u skladištu. Upravo je zato bilo lagano započeti nomadski život. Život seljenja s jednom mjesta na drugo.

Još jedan bitan faktor je dostupnost. Kao blogerica sam dok sam bila u Kini napisala vodič 'Kako koristiti Airbnb' s praktičnim savjetima kako odabrati pravo susjedstvo i kako se snaći kao turist. Stavila sam u članak i svoj kod za preporuke, a taman na ljeto se na mojem Airbnb računu pronašlo nekoliko tisuća dolara, odnosno oko 7.000 kuna.

Sa samo dva kofera i spomenutim novcima sjetila sam se svih kuća koje mi se sviđaju u Kaliforniji i razmišljala kako bi bilo živjeti tamo. Pretraživanje od pet minuta pretvorilo se u pet sati. Odabrala sam lokacije koje želim posjetiti i to je bilo to.

U Kaliforniji, na plaži Venice živjela sam na 15 različitih mjesta. Od ponedjeljka do četvrtka bih živjela na udaljenosti svega 15 minuta do posla, dok bih vikendom odabrala nešto udaljeniju lokaciju.

Postala sam bolja osoba

Kada sam tražila stanove najvažnije mi je bilo da stanodavac ima visoku ocjenu. Neki od najboljih ljudi su imali godina kao moji roditelji, a imali su dva puta više životne mudrosti od mene. Upoznala sam predivne ljude i naučila razne životne trikove, od ukrašavanja doma do upravljanja emocijama.

Kada bih stigla na neko novo mjesto uvijek bih prvo dobro proučila prostor, zapamtila sve detalje, od magneta na hladnjaku do tanjura. Život tih ljudi i njihovo uređenje stana su stvarno ostavili utjecaj na mene i učinili me boljom osobom.

Ne moram ni naglasiti kako sam se stalno nanovo pakirala. A naravno nisam imala ni previše vremena za prijatelje. Postala sam minimalist. Nosila sam sa sobom samo ono najpotrebnije. Samo jedan kofer tjedno je bio dio moje discipline. To znači tri para odjeće, tri para hlača i dva para obuće. Smanjila sam i boje svoje odjeće na crnu, tamno plavu i bijelu. Nekima možda zvuči kao previše stresa, ali meni je ovo bila najbolja odluka koju sam ikada donijela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Shvatila sam što želim raditi

U travnju 2016. godine je došlo vrijeme da se odselim u Silicijsku dolinu i započnem svoj posao iz snova. Bilo mi je teško jer sam se zaljubila u LA, ali nešto sam naučila na svojem putu. Dom nije samo najintimnije mjesto, on predstavlja nas same i odražava našu dušu. Dom može biti bilo gdje.

Svakom stanodavcu u čijoj sam kući odsjela napisala sam pismo zahvale, a često sam priložila i sliku njihovog ljubimca kojeg sam nacrtala. Ljubav i radost na njihovim licima kada su primili pismo podsjetilo me na jedinstven doprinos koji svi dajemo svijetu.

Nažalost, zbog čestog putovanja nisam mogla imati kućnog ljubimca, a opet imala sam ih preko 100. Shvatila sam da se želim posvetiti strasti pa sam napustila svoj idealan posao i odlučila crtati kućne ljubimce. Nekada sam čak uspjela napraviti razmjenu. Moja slika za smještaj preko Airbnba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I sada, 606 dana kasnije i dalje nemam stalnu kućnu adresu."