Uvriježeno pravilo u ugostiteljstvu je da svi zahtjevi gostiju moraju biti ispunjeni i to u brzom roku. Kada zahtjevi nisu ispunjeni, ugostitelji se suočavaju s lošim recenzijama.
Zagrebačka priča
Zagrebačka konoba Didov san je na Facebooku podijelila anegdotu s malenim gostom Andrijom koji je nakon ručka s roditeljima restoranu dao dvojku na Google recenzijama.
"Jučer nam je simpatični dječak Andrija dao ocjenu 2 jer mu naš konobar Željko, uz odobravanje njegovih roditelja, nije dao lozinku za internet prije nego pojede barem predjelo. Iako je Andrija nakon predjela dobio lozinku, to nas nije spasilo. Nisu ni djeca što su nekad bila", napisali su iz konobe.
Pravda za dječaka
"Konobar mi ne želi reći lozinku za Wi-Fi dok ne pojedem SVE. Također smo dugo čekali", napisao je maleni Andrija.
Mnogi su hvalili konobu i konobara Željka: "Ako je neki restoran zaslužio visoku ocjenu, onda je to Didov san. Ugodno i nasmijano osoblje, ambijent i odlična hrana, uvijek se rado vraćamo!"
"Podrška konobarima koji ne daju djeci Wi-Fi lozinke", dodao je drugi muškarac.