RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o brendu dječje odječe Koo-Koo koji je s radom započeo usred pandemije.
Hrvatski brend dječje odjeće Koo-Koo započeo je s radom u rujnu 2020. godine, a prva kolekcija je izašla u studenome te godine. Iza Koo-Koo brenda stoji idejna kreatorica i diplomirana modna dizajnerica Jasmina Nevžala koja kao posebno značajno ističe iskustvo koje je stjecala pod paskom poznatog dizajnera Borisa Pavlina s kojim je surađivala više od 12 godina.
''Ime brenda Koo-Koo nastalo je iz dječje igre skrivanja što predstavlja i zvjezdica na našem logu koja se skriva iza slova K i onda izviruje'', pojasnila je vlasnica brenda Jasmina Nevžala.
Iako je i diplomirala na temu dizajna dječje odjeće, tek kada je i sama postala majka Jasmina je uistinu shvatila koliko su u dječjem svijetu udobnost i funkcionalnost odjeće važni i neophodni. Potaknuta željom da i drugim roditeljima približi, a njihovoj djeci osigura kvalitetnu, udobnu i oku ugodnu odjeću, zakoračila je u poduzetnički svijet i pritom navela da je najbitnije: poštovanje prema struci, prirodi i konačnom proizvodu u službi djeteta.
Koncept brenda je, kaže, jednostavan i jasan: naglasak se beskompromisno stavlja na prirodne materijale i na krojeve prilagođene djeci, njihovim svakodnevnim aktivnostima, ali i svečanijim prilikama.
''U našem asortimanu trenutno imamo odjeću za bebe i predškolce, ruksake i modne dodatke. Sve to izrađeno je isključivo od prirodnih materijala, a prednost dajemo onima s certifikatima Gots i Oeko-tex koji jamče kvalitetu tekstila i proizvodnju bez štetnih supstanci'', kazala nam je Nevžala.
Nova kolekcija namijenjena je malim istraživačima koji tek upoznaju svijet, klincima i klincezama kojima u igri nema granica i maloj gospodi koja bi se rado dotjerala za svoje posebne prilike. Radeći na novoj kolekciji, Koo-Koo tim je prvenstveno razmišljao o udobnosti, jednostavnosti i funkcionalnosti odjeće, ali joj je dao i dodatnu vrijednost osmislivši je i kao svojevrsnu igračku za djecu.
Tako su suknjici dodani leptirići koji se prema želji mogu stavljati i skidati, majice za dječake krase likovi simpatičnih čudovišta ili dinosaura iz mašte, a leptirići na tunici vode sve djevojčice na let u neistražene dijelove maštograda.
U kolekciji prevladavaju svijetle pastelne boje. Prilikom izrade detalja ovaj je put korišten i strojni i ručni vez. Osim toga, kolekcija je prepuna detalja poput drvenih gumbića, vezica i drvenih perlica. Fotografije su nastale u simpatičnom studiju „Iza objektiva”, a njihova autorica je Iva Juroš Carruthers.
''U novoj kolekciji svatko može pronaći nešto za sebe odnosno za svoje mališane. Tu su majice za curice od laganog organskog pamuka u nježnim bojama i majice od muslina, haljinice od laganog pamučnog muslina s vezom i suknjice s leptirićima, hlače od muslina u neutralnim bojama, nepoderive, a lagane lanene hlače, prozračne gege od muslina...'', navela je vlasnica brenda.
Koo-Koo ponudu možete vidjeti putem njihova web shopu, Facebook stranice i Instagram profila. Isto tako često posjećuju različite sajmove za kreativce i tamo je moguće vidjeti njihove proizvode uživo.
''Budući da smo počeli s radom u koronakrizi ne znamo kako je raditi van nje, ali upravo ona utjecala je na ljude da postave pitanja na što troše novac i kakvu industriju podržavaju. Ono što je naša misija u proizvodnji dječje odjeće da ona bude nježna prema dječjoj koži, da je tekstil od kojeg je proizvedena siguran od štetnih tvari i da brinemo za okoliš tj. da je svaki centimetar naše tkanine iskorišten i da ne stvaramo otpad'', naglasila je Nevžala.
Jasminu veseli dizajniranje dječje odjeće.
''Obožavam raditi ovaj posao i jednostavno ga živim jer je isprepleten u moju svakodnevicu. Želja za dizajniranjem dječje odjeće rodila se još prije deset godina tijekom mog studija, ali tek kad sam postala mama ohrabrila sam se pokrenuti ga jer sam tad shvatila što nedostaje na našem tržištu i na što sve treba paziti kod proizvodnje dječje odjeće'', kazala je vlasnica brenda.
Koo-Koo u ožujku planira izbaciti svečani asortiman koji će također biti izrađen isključivo od prirodnih materijala.