Majice s natpisom već dugo su popularne kod onih koji svojom modom žele poslati jasnu poruku, a domaći brend Štraca T-shirt i nastao je kao reakcija na aktualna zbivanja. Vlasnica brenda Marina Perić nam je pojasnila kako je sve počelo 2017. godine i nakon što je došlo do medijske pompe oko komentara vrhbosanskog kardinala Vinko Puljić na misi koji je upozorio sve žene da ne stupaju u seksualne odnose s partnerom prije braka kako ne bi postale štracom.
Brzo stiglo puno upita
''Nastavno na medijsku pompu u kojoj je glavna tema bila štraca nacrtala sam spontano jednu ilustraciju kao šalu na aktualno zbivanje. Nacrtala sam ženu koja plaće i govori; 'Sad je i službeno. Ja sam Štraca'', navodi Perić.
Nakon što je svoju ilustraciju objavila na društvenim mrežama, došlo joj je puno upita da da napravi majicu baš tu ilustracijom.
''Pomislila sam 'o Bože koliko nas ima!' i tako je sve spontano krenulo'', rekla je Perić.
Perić živi u Švicarskoj, no kaže poslovno je fokusirana i na hrvatsko i na švicarsko tržište. U Švicarskoj je ipak veći fokus na suradnju s agencijama i tvrtkama koje rade reklamne materijale.
Svoj brend Perić ne bi opisala kako popularan, već kako brend koji uspijeva pažnju privlačiti ilustracijama na društvenim mrežama.
''Rast se dogodio postepeno. Ključna uloga je zadovoljan kupac'', istaknula je Perić.
Kupci artikle mogu vidjeti na društvenim mrežama, a čitava ponuda može se pogledati na web stranici: Uvik Kontra.
Ilustracija kućnog ljubimca
Štraca T-shirt nudi široku paletu odjeću izrađenu od pamuka. Kupci mogu birati između više od 500 artikala s različitim ilustracijama.
''Nudimo odjeću za svaki dan i za cijelu obitelj. Osim odjeće – nudimo kupcu izradu personaliziranih ilustracija. Ovaj vid usluge odlično se pokazao na primjeru crtanja kućnih ljubimaca. Kupac nam može poslati sliku ljubimca, a mi mu nacrtamo ilustraciju koju kasnije apliciramo na artikl koji kupac odabere. Štraca je prepoznata na tržištu jer smo od početka pazili na kvalitetu. Mislim da je to ključno’’, naglasila je Perić.
Uz to, kaže kako mnogi ne znaju da Štraca T-Shirt nudi široku paletu usluga od printa na tkaninama, veza na tkaninama, šivanja, izrade radne odjeće i printa na sve vrste materijala. Kao primjere, vlasnica navodi kako su mogući printevi na staklo, plastiku, papir i tkaninu.
''Sada smo baš jako fokusirani na uslugu ROTO print. Na tvrtke smo posebno fokusirani jer imamo široku paletu proizvoda - reklamnog materijala’’, pojašnjava Perić.
Mnogi vole ilustracije ''Ribe Jadrana''
Među najpopularnijim proizvodima ističu se trenirke, majice, hoodice, shopping bag torbe i haljine. Uz to, mnogi kupci se odlučuju i za izradu personaliziranih ilustracija.
A kada su u pitanju ilustracije, mnogi kupci vole ''Ribe Jadrana'', koje je Perić crtala kad je nastupio prvi lockdown i kad je po prvi put objašnjeno da smo sada svi u karanteni. Za nju je to vrijeme bilo dragocjeno jer je imala vremena puno crtati, a ni inspiraciju joj nije bilo teško pronaći.
''Inspiraciju pronalazim u udobnosti i kvaliteti kad je riječ o krojevima. Vodim se time da artikl ima samo jednu svrhu, a to je da je dugo nosiv, kvalitetan, udoban i da ne žulja. Zato je većina artikala over size, a inspiracija za ilustracije dolazi spontano’’, rekla je vlasnice brenda.
Uspjeh ove poduzetnice i ne čudi kako se pogleda njezin stav prema poteškoćama. Upitana je li do sada bilo poteškoća na njezinom poduzetničkom putu, rekla nam je: ''Poteškoća je put. Iz osobnih spisa rimskog cara Marka Aurelija: 'Prepreka djelovanju unaprjeđuje akciju. Ono što stoji na putu postaje put.' Pitanje je samo kako mi reagiramo na poteškoće – prepreke! Ja mislim da poteškoće ne sprječavaju uspjeh, one stvaraju uspjeh! Poteškoće se dio rasta. Iz poteškoća učimo. Susrećemo se s malim i velikim poteškoćama. Zamislite da sve ide lako, bilo bi dosadno’’.