Otkrivamo tko je dizajnerica čije kreacije obožavaju Maja Šuput, Renata Sopek i Antonija Stupar Jurkin

Image

Moderne cure su nestrpljive. Žele sve - odmah i sad. Pogotovo kada je kupnja u pitanju. Osim toga, žele biti ležerne - u stilu i plaćanju

12.3.2018.
8:54
VOYO logo

Što se casual odjevnog stila tiče, trendovi im idu na ruku. Jer su i ove sezone tenisice i hoodice - u kombinaciji sa ženstvenim plisiranim suknjama, apsolutni hit. Što se, pak, sigurnog i jednostavnog načina plaćanja tiče i tu im je sve pod kontrolom – sve dok imaju karticu. To prema MasterIndex istraživanju, koje je proveo Mastercard (listopad 2017.), zna 95% Hrvata kojima su kartice omiljeno sredstvo plaćanja.

Image

MasterCard Payments

Photo by Bryan Derballa

Tako je, recimo, Mastercard® kartica jedna od najboljih “prijateljica” za online šoping. Prihvaćena je na milijunima lokacija širom svijeta, a kako biste bili dodatno zaštićeni, Mastercard je razvio uslugu SecureCodeTM koju je jednostavno aktivnirati u banci ili financijskoj instituciji koja je izdala Mastercard karticu. Šopingholičarkama će biti važan ovaj podatak – nakon što potvrdite narudžbu usluge ili proizvoda, pojavit će se prozor za unos SecureCodea koji se generira putem čitača kartice, tokenom ili mTokenom, odnosno upisom zaporke. Naime, i da netko drugi zna vaš broj kreditne ili debitne kartice, kupnja se ne bi mogla dovršiti bez unošenja ispravne SecureCode šifre, odnosno vaše sigurnosne potvrde identiteta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zagrebačka dizajnerica Majda Postružin, u čijem se webshopu brenda Mai by Majda mogu kupiti ležerne i udobne, a ženstvene haljine te odnedavno i chic trenirke iz iskustva zna da su kartice vrlo važne za njezin modni biznis.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

"Mai by Majda kreacije nose žene diljem Hrvatske, a tomu je tako jer su lako dostupne – u mom online dućanu. Bezgotovinske transakcije karticama omogućuju brzu, jednostavnu i sigurnu kupnju. Da toga nema, mnogo bi mi teže bilo doći do mojih obožavateljica, a i njima bi bilo teško doći do mene", kaže Majda Postružin, koja je svoj kreativni put započela s izrađivanjem nakita, a tek potom krenula u izradu odjeće.

Image

Njezin prvi model haljine Kiara koju je napravila od ugodnog pamuka zapravo je bio početak poslovnog uzleta. "Kiara je i nakon tri godine Mai by Majda najprodavaniji model. Žene nikako da je se zasite, a mi je dostavljamo gdje god da se nalazile. Kiara ima konkurenciju u našem novom proizvodu: chic trenirci izrađenoj od čvrstog pamuka s felpinom koja se može nositi od jutra do večeri", kaže mama dviju djevojčica čije kreacije posebno vole nositi trendseterica Olja Vori, pjevačice Maja Šuput te voditeljice Antonija Stupar Jurkin i Renata Sopek.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image


Image

Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s Mastercardom i po najvišim uredničkim standardima Telegram Medije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo