NEKI TO VOLE NA 4 KOTAČA / Vlasnici ove marke vozila skloni su seksi igricama u svojem limenom ljubimcu, a ovo su najpopularniji automobili za 'akciju'

Image
Foto: Profimedia

Nova istraživanja su otkrila koji vlasnici automobila najčešće biraju seks u automobilu, ali i one brendove automobila koji ne prakticiraju seks u automobilu

5.7.2022.
15:53
Profimedia
VOYO logo

Neki vole seks u automobilu, neki malo manje, ali nova istraživanja su otkrila koji su to vlasnici automobila koji se najčešće odluče za seks u automobilu.

Najveći seksualni nagon imaju vlasnici Volva

Istraživanje je pokazalo da vlasnici Volva imaju visok seksualni nagon, naime, više od polovice njih seksa se u svojim automobilima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz reputaciju razumnih i sigurnih, automobili ove švedske proizvodnje također su i prostrani, a 57 posto testiranih Britanaca koji voze Volvo kažu da su u potpunosti iskoristili unutarnji prostor kako bi razbuktali strasti s partnerom.

Svake godine u Britaniji se proda oko 600.000 Volva. U međuvremenu mali automobili Smart, s oko 18.000 prodanih godišnje, najmanje su popularni za seks. Samo 15 posto vlasnika reklo je da su se uspjeli seksati unutra jer nisu imali puno prostora za išta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Net.hr
Image
Foto: Net.hr

Auti za razmjenjivanje nježnosti

Među vlasnicima Forda, 45 posto je priznalo da se seksaju u automobilu, dok je 42 posto vlasnika Mercedesa i 39 posto vozača Mini Coopera uživalo u razmjenjivanju nježnosti u automobilu.

U filmu Crazy People iz 1990. Dudley Moore glumi izvršnog direktora za oglašavanje koji doživljava psihički slom i dizajnira istinite oglase. U jednom za Volvo smislio je: "Kupujte Volvo - kutijasti su, ali su dobri."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
NETKO VAM JE MORAO REĆI /

Mislite da ste vrhunski ljubavnik? E, pa ako vaša partnerica ovo radi tijekom seksa, možda ipak niste

Image
NETKO VAM JE MORAO REĆI /

Mislite da ste vrhunski ljubavnik? E, pa ako vaša partnerica ovo radi tijekom seksa, možda ipak niste

Glasnogovornik Tempcovera rekao je: “Automobili nisu seksi jer idu brzo. Njihova prava privlačnost je pružanje mobilnog prostora u kojem se mogu razmjenjivati ​​tajne intimnosti”, piše TheSun.

Image
Foto: Profimedia
Image
Foto: Profimedia
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo