Stručnjaci za digitalni marketing tvrde kako bi Meghan Markle mogla postati jedna od najbolje plaćenih influencerica na svijetu. Ističu kako bi mogla zarađivati i do 200.000 funti za jednu reklamnu objavu na Instagramu. Osim toga,, već se šuška da bi supruga princa Harryja mogla postati zaštitno lice luksuzne modne kuće Dior.
Podsjetimo, Spotify je ranije ovog tjedna "otkantao" vojvotkinju objavom o tome da se njen podcast Archetypes nakon samo jedne emitirane sezone, neće produživati.
To bi Meghan i Harryja stajalo čak 10 milijuna dolara. Ipak, što je to za njih kada su se pojavile i informacije da bi Meghan samo na novim ponudama mogla zaraditi stotine milijuna dolara.
Stručnjak za brendove i kulturu Nick Ede rekao je za MailOnline da bi "Meghan mogla postati jedna od najutjecajnijih osoba na svijetu" i "mogla bi zarađivati milijune" ako postane zaštitno lice Diora.
Meghan Markle
Daily Mail piše da bi vojvotkinja tako mogla postati najplaćenija influencerica na svijetu i nadmašiti imena poput Kim Kardashian i njezinih sestara.
Meghan se navodno sprijateljila s marketinškom stručnjakinjom Victorijom Jackson, koja je stajala iza jednog od prvih TV 'infomercial' make-up carstava.
"Meghan i Victoria su jako bliske. Ako itko može pomoći Meghan u razvoju brenda za njegu kože ili šminke, to su Victoria i Bill", rekao je izvor iz Montecita za Mail on Sunday.
Svjetski mediji pišu kako bi Meghan uskoro mogla pokrenuti svoj wellness i lifestyle blog The Tig, u pokušaju da konkurira web stranici Goop u vlasništvu Gwyneth Paltrow, koja navodno vrijedi 200 milijuna funti.
Podsjetimo, Meghan je blog pokrenula 2014., ugasila 2017 nakon zaruka s Harryjem, a nedavno je obnovila zaštitni znak za blog i pokrenula glasine da ga namjerava oživjeti.