Ivana Knoll je od "najljepše Hrvatice na tribini" ubrzo postala moćna influencerica, ali i poduzetnica s vlastitom modnom linijom. Još jedan primjer da pamet i ljepota ipak idu skupa.
Put do vrha: 'Od najhot navijačice do poduzetnice koja se odjednom pojavljuje na ekskluzivnim mjestima i s jakim facama'
Ivana Knöll rođena je u Njemačkoj, gdje je bila do osme godine. Sve do dolaska na Grafički fakultet u Zagreb živjela je u Hercegovini s roditeljima, gdje je pohađala Opću gimnaziju
Kada se predstavljala prilikom natjecanja za Miss Universe Hrvatske 2016., rekla je kako je završila prediplomski studij na Grafičkom fakultetu, uz koji se bavi i modelingom pod vodstvom hrvatske modne kuće Midiken, a najviše voli snimati reklame.
Istom je prilikom otkrila i kako se godinama uz latinoameričke plesove, bavila i trbušnim plesom.
Za RTL je otkrila i tajnu svog dobrog izgleda: "Za dobar izgled najviše mogu zahvaliti genetici i odličnom metabolizmu. S obzirom na to da imam itekako velik apetit, moram priznati kako nisam sklona nekom pretjeranom debljanju. Također, cijeli život sam u nekom rekreativnom sportu, a posljednjih pet godina išla sam pet puta tjedno i na ples. No, situacija s pandemijom i potresima spriječila je pohađanje satova u školi pa sam odlučila početi vježbati u svom domu, ali i u teretani'', priznala je.
No, Ivana ne pazi samo na redovne treninge, već i na pravilnu prehranu: "Nastojim izbjegavati hranu koja šteti mom organizmu, primjerice: mliječne proizvode, šećer, gluten, morske plodove... Za mene je najidealnija 'low carb' prehrana jer je bazirana na puno proteina, povrću i voću. Uz razne recepte napravim si keto kruh, keto palačinke, zdrave sirove torte i apsolutno se sve nezdravo može zamijeniti zdravim, samo treba volja za pripremanje'', također je otkrila RTL-u.
Jake medijske valove Ivana je odlučila iskoristiti i za pokretanje vlastitog biznisa. Naime, uz potporu za samozapošljavanje Grada Zagreba otvorila je obrt "Knölldoll" kroz koji je pokrenula proizvodnju CROkinija – kupaćih kostima s hrvatskim obilježjima.
"Na ideju sam došla još 2014. godine kada sam išla u Brazil na svjetsko nogometno prvenstvo. Tada sam shvatila da na tržištu nema gotovo ničeg navijačkog, a lijepog za žene. Kako sam zaista veliki ljubitelj nogometa i mode, rekla sam da ću pokrenuti svoj brend, no nisam – posvetila sam se fakultetu i jednostavno tu ideju nisam tada realizirala. No došlo je to srebro u Rusiji i nakon toga sam odlučila svoju ideju napokon realizirati", otkrila je Ivana.
Interes za njezine "CROkinije" rastao je iz dana u dan - i to ne samo u Hrvatskoj, nego i diljem svijeta, a Ivana je otkrila kako joj dani znaju biti dosta hektični: "Ujutro prvo odgovaram na mailove, zatim provjeravam stanje robe i pošiljke, imam sastanak – nekad jedan, nekad pet – odradim slikanje ili pak trčim na neku audiciju, idem po balu tkanine koju sam naručila ili nešto što mi nedostaje za proizvodnju. Kada sve to obavim, obavezno idem na ples i potom razmišljam o novim poslovnim idejama ili kako nešto poboljšati."
"Biti poduzetnik je stresno – bez fiksnog radnog vremena ste, sve je na vama i morate biti dostupni 0-24 h za sve problematike koje se mogu dogoditi. U mom slučaju sav posao je isključivo na meni. Ipak, iako zna biti jako naporno, volim tu dinamiku rada, a najviše me veseli kada vidim da sam svoju ideju realizirala uspješno – tada mi sav napor i stres padaju u zaborav", otkriva ova vesela Hercegovka kojoj, čini se, sve polazi za rukom. No, prije svega pazi i na kvalitetu pa tako svu tkaninu kupuje u Italiji. "Sve modele kupaćih kostima sam sama osmislila, dizajnirala i skicirala. Tkanine kupujem u Italiji jer je lycra za kupaće kostime tamo daleko najkvalitetnija. Što se proizvodnje tiče, držala sam se hrvatskih tvrtki. Od šivanja i ambalaže pa nadalje, apsolutno sve je proizvedeno u Hrvatskoj jer želim ponuditi 100 posto hrvatski proizvod, bez obzira na visoku cijenu. Ne zanima me proizvoditi u Kini jer to nema nikakvog smisla", kaže Ivana.
Čini se kako atraktivnoj crnki ne padaju baš najbolje zimski vremenski uvjeti pa se tako odmah nakon Božića uputila u toplije krajeve i obišla - Tajland, Sejšele, ali i Miami. Upravo je u srcu Miamija dizala teške utege, a na Sejšelima razbijala tvrde kokose.
Ivani je definitivno krenulo, a svemu u prilog ide i činjenica kako je sve češće viđamo u skupim krpicama i markiranim torbicama. Na Super Bowl stigla je u provokativnom izdanju, bijelom topiću i kratkim hlačama, a podršku je dala upravo Ramsima.
Ivana Knoll manekenka je, influencerica i poduzetnica koja se proslavila 2018. godine na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji. Njezine su fotografije u kockastom dresu obišle svijet i osvanule na naslovnicama svih domaćih medija. Naime, Ivana je tada proglašena "najljepšom" hrvatskom navijačicom.