Milijuni ljudi i ove su godine pratili Super Bowl, veliko finale profesionalne lige američkog nogometa.
Osim po sportu, Super Bowl je popularan i po nastupima sjajnih glazbenika, ali i po reklamama koje se vrte u poluvremenu. Stoga je ovo ujedno i najvažniji dan u godini za marketinšku industriju.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ove su godine marketinške industrije za samo 30 sekundi televizijske reklame u poluvremenu Super Bowla morale iskeširati pet milijuna dolara, što je pola milijuna dolara skuplje negoli prošle godine.
Pogledajte neke od najboljih reklama koje su se izvrtile na ovogodišnjem Super Bowlu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Audi, "#DriveProgress"
'Buick' s Camom Newtonom i Mirandom Kerr
'T-Mobile' s Justinom Bieberom and Terrellom Owensom
Tide, 'Gronk's Cleaners Discount'
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ford, 'Go Further'
Skittles, 'Romance'
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Mr. Clean, 'Cleaner of Your Dreams'
Wix s Gal Gadot i Jasonom Stathamom
Lexus LC, 'Man and Machine'
Nintendo Switch
Tekst se nastavlja ispod oglasa