Australska glumica Margot Robbie u filmu "Vuk s Wall Streeta" glumi lik Naomi, drugu ženu prevaranta burzovnog mešetara Jordana Belforta kojeg u filmu glumi Leonardo DiCaprio, s kojom vara svoju prvu ženu.
Dok se oni u filmu prvi put susreću na zabavi u Belfortovoj kući, kasnije odlaze zajedno na večeru gdje Naomi kaže Jordanu da neće biti prijatelji. Zatim odlaze do nje da, ona poziva na čaj, iako je očito da neće piti čaj.
Baš dok je on raspravljao hoće li ostati i razmišljao kako bi trebao ići kući svojoj ženi, ona otvara vrata i stoji tamo potpuno gola, a golotinja je bila nešto na čemu je Robbie inzistirala.
Govoreći za The Telegraph nedugo nakon što je film objavljen, objasnila je zašto je htjela odigrati scenu na taj način, čak i nakon što joj je redatelj Martin Scorsese sugerirao da bi mogla obući nešto ako joj je neugodno.
Rekla je: "Mislim da je golotinja radi golotinje sramotna. Ako su je stavili samo da djevojka skine gornji dio, onda je to odvratno. I uvijek se vidi. Ali, isto tako mislim da je odvratno kad bi se netko razgolitio u stvarnom životu, na filmu je zgodno ostaviti grudnjak na sebi ili podignuti plahtu. Cijela stvar s Naomi je ta da je njezino tijelo njezin jedini oblik valute na ovom svijetu. Dakle, kada mi je Marty pokušavao pomoći i rekao mi da bi u sceni u kojoj zavodim Lea možda mogla obući ogrtač, rekla sam da neću", rekla je glumica i dodala:
"Naomi mora biti gola. Ona polaže svoje karte na stol."
Robbie je rekla da se bojala snimiti golišavu scenu jer bi to sigurno zauvijek bilo na internetu. Međutim, odlučila je odigrati je onako kako je mislila da je najbolje jer bi to bilo najtočnije za lik.
U kasnijem intervjuu filmska zvijezda rekla je da su scene snimanja koje su izgledale prilično raskošno na velikom platnu zapravo obavljene u 'malenoj spavaćoj sobi s 30 ljudi naguranih unutra'. Rekla je da je 'vrlo čudna stvar' biti u maloj prostoriji s hrpom muškaraca 17 sati kako bi se snimila scena, ali je objasnila da 'sramotu i apsurdnost morate zakopati duboko, i potpuno se posvetiti sceni'.