PRVI NA TRENDINGU / Let 3 prešišao milijun pregleda na YouTubeu: Nitko im nije ravan, a Srbi nemaju niti upola toliko pregleda

Image
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Odmah iza Mrle, Prlje i ekipe su predstavnici Finske s tek nešto više od 900.000 pregleda

10.5.2023.
19:52
Sanjin Strukic/PIXSELL
VOYO logo

"Mama ŠČ" trenutno vodi po broju pregleda na YouTube servisu. S više od milijun i dvjesto tisuća pregleda grupa Let 3 ne samo da je zasjela na prvo mjesto trendinga, već joj nitko od predstavnika drugih zemalja iz prve polufinalne večeri nije niti za petama.

Naime, odmah iza Mrle, Prlje i ekipe su predstavnici Finske s tek nešto više od 900.000 pregleda u trenutku pisanja ovoga teksta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

Favoritkinja Loreen, predstavnica Švedske, s pjesmom "Tattoo" trenutno ima 894.000 pregleda, a srpski predstavnik, Luke Black s pjesmom "Samo mi se spava" trenutno broji tek 490.000 pregleda.

Image
Image

"Sretni smo što smo se plasirali s ogromnom podrškom glasača i ponosni smo što nismo razočarali publiku u Hrvatskoj koja je vjerovala u nas", rekao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Naša mala naizgled glupa, ali i jako pametna pjesma je antiratna jer vjerujemo da ne postoje pobjednici u ratu. Svi su žrtve. Zaustavite je*ene ratove", naglasio je.

Image
LUDA FEŠTA U NJIHOVU STILU /

Pogledajte kako je Let 3 proslavio finale Eurosonga: Okupirali su jedan pub, a pale su i sočne puse

Image
LUDA FEŠTA U NJIHOVU STILU /

Pogledajte kako je Let 3 proslavio finale Eurosonga: Okupirali su jedan pub, a pale su i sočne puse

Mrle je u ime benda izvlačio poziciju za nastup u finalu i izvukao onu u drugoj polovici showa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Moram vam priopćiti da Let 3 u finalu svira u drugom dijelu programa, takozvani ‘second hand’. To je puno bolje nego u prvom, ali ja sam znao da ću to izvući. Ja to vidim, imam laserske oči. Uvijek najbolje za nas, najbolje ili ništa", izjavio je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo