Zašto Badrićka neće razvaliti na Eurosongu
Godinama kriteriji popuštaju i snižavaju se. To bi bilo jedno objašnjenje.
Jedna jedina zabavno-glazbena prvakinja Nina Badrić će neupitno pjevački moćno braniti šahovnicu, a izabiralo se samo varijacija pjesme. Eurosong je od vremena Abbinih '70-ih, Loganovih sentiša '80-ih, cupkanja Sandre Kim, plakanja Celine Dion, evoluirao dao T.a.t.u-iziranih, Lordijevskih i inih incidentih izbora novog stoljeća pri kojima se spoj moćnijeg lobinga po teritorijalnim linijama i inim mehanizmima simpatičnosti 'ja tebi, ti meni', šokantnog estradnog vizualnog kiča, da bi se tu negdje potajce prošvercalo i što je moguće na prvu loptu pamtljiviju pjesmu.
Veselice naprijed, ako se slučajno desi neka
U pravilu se u nekim ozbiljnijim glazbeno istraživačkim i uživalačkim krugovima na domaći izbor za pjesmu Eurovizije gleda ne nužno s podsmijehom ili prijezirom, ali sa shvaćanjem kako se radi više o televizijskoj emisiji nego glazbenom showu u kojem je često padala sumnja na regularnost ne samo od strane gubitnika, no nikad dokazana sumnjičavost i javno prokazane lopuže uvijek su dale samo indicije naklapateljima.
Sjedeći u fotelji pred TV ekranom prošlih godinama stekla se navika komentiranja šrota po zadanom i kao takvog a priori definiranja cijele emisije. Tako da svaki pomak ulijevo ili nadesno od katastrofe i dosade zapravo je ugodno iznenađenje. U tom kontekstu ovogodišnji izbor za domaćeg predstavnika za Eurosong ugodno je iznenadio samo one koji su poput potpisnika redaka očekivali prenemaganje i kilometarske estradne kenjkavce.
Instrumentalno stvar je baladični minimalistički uvod uz gitaru, malo bojanja klasičnim instrumentima, aranžerski napreduje do grandioznijeg razvoja i refrena koji bi svaki iole moćniji interpret odvozio u nekoliko laga i registara. Kraj će suptilno zatvoriti violinistički krug. Tekstualno ona mu poručuje kako će za nedjela sigurno dobiti pokoru od gore gdje taj Netko vidi sve.
Tako bi izgledala suhoparna analiza onoga što se zapravo treba sazdati u inačici klasične beatlesovske pop formule – 'ne fućkaš je nakon prvog puta, znači da nije hit'. A
Ostali susjedi ili eks teritorijalci repriziraju Joksimovića sa sličnom baladom etno privuka, makedonska Kaliopi prepjevava u klasičnom aranžiranju skačući žanrovski od balade do
Anđelo Jurkas