Fifth Harmony čini pet djevojaka, najstarija ima 22 godine, a najmlađa 18. Ovaj se girl band proslavio pjesmom Worth It koja je postala hit diljem svijeta.
Od samog osnivanja grupe, javnost je imala podijeljena mišljenja. Jedan od najvećih problema je tematika pjesama i seksualna estetika spotova s obzirom da je grupa popularna među mlađom populacijom.
Njihov posljednji singl Work from home je u tri tjedna pogledan 60 milijuna puta.
Cure su se ponovno našle na udaru kritike zbog direktnog aludiranja na seks, a spot obiluje scenama koje 'ne priliče mladim djevojkama'.
YouTube kanal Fine brothers pustio je spot odraslima koji nisu imali lijepe riječi za tematiku pjesme i spota. Video s reakcijama je obrisan nekoliko dana kasnije zbog negodovanja izdavačke kuće koja je zaštitila spot i nije dopustila tom kanalu da ga koristi.
Najveći su problem bili komentari da je spot loš primjer klincima koji misle da je lijepo ponašati se kao 'razuzdana drolja'.