Evo što ćete na jesen gledati na TV-u

Nakon uspješnih kvizova Milijunaša i 1 protiv 100, Zabavni program HTV-a i redakcija Kontakt-programa odlučili su s početkom jesenske sheme uvesti novi, još atraktivniji kviz znanja.

5.6.2011.
13:35
VOYO logo

Riječ je o licencnom izdanju popularnog Freemantlea, koji se u originalu zove Risking it All (Riskirajući sve), a u hrvatskoj inačici zvat će se Sve u sedam.

'Glavna karakteristika tog kviza, tj. ono što još nismo vidjeli na ovim prostorima, jest da natjecatelj kreće u igru s maksimalnim iznosom od milijun kuna. Kviz je dobio ime “Sve u sedam” (ime mu je, nakon dugog promišljanja, smislila urednica Maja Jurković, zbog toga što natjecatelj ima sedam pitanja: na prvo pitanje dobiva tri ponuđena odgovora, na drugo četiri i tako sve do sedmog pitanja, kada ima ponuđenih devet odgovora', otkrio je urednik Kontakt-programa Mario Sedmak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201106030820006 'I u ovom kvizu postoje džokeri, a svakako je najzanimljivije to što natjecatelj može rasporediti novac na nekoliko odgovora, ako nije siguran... Za svaki netočan odgovor natjecatelj gubi novac, tj. iznos koji stavi na to pitanje, a kako mora proći svih sedam pitanja, natjecateljima u studiju neće biti nimalo lako. To više što su pitanja iz svih područja i nisu nimalo lagana', objašnjava Sedmak koncept novog game-showa.

Obrnuti Milijunaš

'Riječ je, pojednostavljeno rečeno, o “obrnutom Milijunašu”. Naime, voditelj odmah na početku natjecatelju daje na raspolaganje milijun kuna koje kroz sedam pitanja ima mogućnost zadržati ili “prokockati”', objasnila je urednica zabavnog programa Elizabeth Homsi, koja je ujedno i najzaslužnija za izbor upravo toga kviza kao nasljednika Milijunaša i 1 protiv 100, kviza čija je oproštajna epizoda snimljena 22. svibnja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Kako se na svakom od sedam pitanja natjecatelju povećava izbor odgovora, tako ga se dovodi u vrlo teške situacije, a sve to samo da bi mu se otežao put zadržavanja milijuna', rekla je Homsi i ovako opisala “muke” koje će prolaziti natjecatelji:

arti-201105100102006 'Dakle, natjecatelj ima mogućnost raspolagati svojim milijunom i odlučiti, ako nije siguran u točan odgovor, kako će rasporediti svoj iznos na predložene odgovore. Primjerice, na odgovor “a” stavlja 100.000 kuna, na “b” 50.000, na “c” 300.000 itd. Na taj smo način dobili ne samo element znanja i natjecanja, nego i zabave koja omogućava da natjecatelj dio novca zadrži znanjem, ali i srećom ako nije siguran u odgovor.

Odnosno, kad ti se već posreći da dobiješ milijun, imaš li znanja i dovoljno sreće da ga možeš i zadržati? Zato i kažem “obrnuti Milijunaš” – jer u “Milijunašu” se vidjelo kako je teško dobiti milijun kuna, a u ovom će se kvizu najbolje vidjeti da ga je teško i zadržati', naglašava Homsi.

Tarik je 'nepoderiv'

A koji je bio glavni motiv Homsi da izabere baš taj format kviza za novu uzdanicu Zabavnog programa s kojim će HTV startati na samom početku jesenske sheme?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Pa nakon Milijunaša i 1 protiv sto nisam se htjela vraćati na stare sadržaje, već sam odlučila ponuditi gledateljima posve nov i kvalitetan game-show. To me potaklo da izaberem i predložim direktorima programa upravo ovaj kviz, u kojem je novi moment to što uza znanje gledateljima nudimo i zabavu. A, iskreno, u licencnim pilotima i epizodama koje sam vidjela baš se i ne sjećam da je netko uspio zadržati milijun', smješka se Homsi. Kad je riječ o izboru voditelja, tu nikakve dileme, kaže Sedmak, nije bilo.

'Tarik Filipović je u tome uistinu nezamjenjiv i naprosto “nepoderiv”! On je već postao brend za kvizove HTV-a, u tome je najbolji i zlata vrijedan. Njegov će posao opet biti da natjecatelje animira, opusti i izvuče ono najbolje i “najpametnije” iz njih', naglašava Sedmak. Dodaje i kako očekuje da ćemo i u ovom novom kvizu, Sve u sedam, vidjeti i poznata lica, poput Miočića i ostalih kvizomana:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Jedina je razlika u tome što će se u ovom kvizu morati malo više koncentrirati i više računati jer se ovaj put kockaju svojom lovom', kaže Sedmak.

Prethodni članci:

arti-201106030820006 arti-201105100102006 arti-201101310530006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo