Kreće potraga za vanzemaljcima na Mjesecu?

Znanstvenici su najavili kako bi uskoro mogli angažirati brojne amatere da im pomognu u potrazi za vanzemaljcima.

29.12.2011.

NASA-in Lunar Reconnaissance Orbiter u svojoj misiji od 2009. do sada je fotografirao četvrtinu Mjesečeve površine. Znanstvenici su tako već pronašli tragove misije Apollo i sovjetskih bespilotnih letjelica.

Preko 340.000 fotografija LRO-a NASA je već javno objavila, no ta bi brojka do kraja misije mogla dosegnuti i više od milijun, piše Science Direct.

"Ove brojke jasno pokazuju da je ručna pretraga od strane malog tima besmislena", ističu znanstvenici Paul Davies i Robert Wagner, profesori s Arizona State Universityja koji su i pokrenuli ovaj projekt.

Oni smatraju kako je jedan od mogućih načina potrage za vanzemaljcima angažiranje desetaka tisuća amatera kojima bi se preko interneta poslale slike na analizu, po uzoru na program SETI.

Ono što se traži na fotografijama su neobični oblici, tragovi baza, kamenoloma, solarnih ploča i slično. Na Mjesecu, čija se površina mijenja vrlo sporo, tragovi posjeta strane civilizacije bili bi vidljivi još milijunima godina.